איפה כדאי לעשות ביטוח חיים ב-2021?

על מנת לדעת היכן הכי משתלם לעשות ביטוח חיים ב-,2021 יש לערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח. עם זאת ייתכן וכבר יש לכם ביטוח חיים ששכחתכם ממנו – ואת זה כדאי לבדוק לפני שתעשו את הצעד הבא. המאמר יפרט היכן הכי כדאי לעשות ביטוח חיים.

 

מהו ביטוח חיים?

ביטוח חיים הוא ביטוח המוענק ליורשים במקרה של פטירה או למבוטח במידה והוא מאבד את כושר העבודה ומקבל נכות. השאלה הגדולה היא מה כתוב בהסכם הפוליסה מכיוון שביטוחי החיים שונים.

ישנם ביטוחי חיים הנעשים רק במקרה של מוות כמו ביטוחי משכנתא, ביטוחי חיים המעניקים קצבה ליורשים לאחר המוות, ביטוחים לאובדן כושר עבודה או נכות, ביטוחי חיים במקרי מוות לאחר תאונת דרכים או ביטוח חיים פנסיוני שמהווה אף חיסכון בעת הפרישה כגמלה חודשית או בסכום חד פעמי. כאשר עושים ביטוח חיים יש להגדיר אותו, לבדוק מה האופציה הרצויה ולהשוות בין הביטוחים השונים בהתאם לפרמיה החודשית והכיסוי שלו.

 

האם יש לכם ביטוח חיים?

לפני שפונים לעשות ביטוח חיים מומלץ לבדוק באתר אם אין לכם כבר ביטוח כזה במסגרת המשכנתא או במסגרות אחרות ולהתייעץ עם סוכן ביטוח מומחה לגבי ביטוח חיים נוסף המגדיר בדיוק את הצרכים שלכם. לרוב האנשים יש ביטוחי חיים במסגרת המשכנתא ובמסגרת הביטוח הפנסיוני ולכן הבדיקה חשובה.

עם זאת בביטוחי חיים ניתן לשנות את המסלולים ולהיות מבוטח רק בחברת ביטוח אחת. לפיכך, מומלץ לבדוק את הביטוחים עם סוכן ביטוח ולהתאים את הביטוח לצרכים שלכם.

 

מה משפיע על הפרמיה החודשית של הביטוח?

כאשר עושים ביטוח חיים חשוב לדעת שהפרמיה נקבעת על פי פרמטרים מסוימים. אנשים הנמצאים בסיכון גם ישלמו יותר בתשלום החודשי. הפרמטרים שאותם בודקות חברות הביטוח הם: מגדר, מצב בריאותי, עישון, משקל ומקצוע.

כלומר, אדם שסובל ממחלה או מעשן או במשקל יתר או בעל מקצוע מסוכן יאלץ לשלם יותר על הפרמיה. גם גבריים חיים פחות מנשים ולכן הם נחשבים יותר בסיכון. ביטוח החיים מאפשר לכם במקרה של מוות להוריש לבני המשפחה פיצוי כספי גבוה ולכן יש לו חשיבות רבה.

לסיכום, על מנת לרכוש את ביטוח החיים הטוב ביותר עבורכם יש צורך להתייעץ עם סוכן ביטוח ולקבל את ההצעה הטובה ביותר לאחר השוואת המחירים בין החברות השונות. סוכנות לביטוח מנוסה ומקצועית יכולה לתת לכם מענה גם לגבי הביטוחים הקיימים בהר הביטוח, לסייע במעבר למסלולים אחרים ולהמליץ על החברה הטובה ביותר לשנת 2021.

על פי הביטוחים הקיימים הסוכנות לביטוח תציג לכם דו"ח מפורט ותוכלו לשלם רק לחברת ביטוח אחת ולא להתפזר על כמה חברות ולשלם בכמה מקומות את הפרמיה לביטוח החיים. מכיוון שלא כולם מודעים לכך שלעיתים יש להם ביטוח חיים בכמה מקומות, הייעוץ יהיה יעיל ויחסוך לכם הרבה כסף.

אדם מתחת לרכב

אולי תאהבו גם את: