הטרנדים החמים של הריהוט לבית לקראת 2023

תחום העיצוב מידי שנה מביא איתו טרנדים מיוחדים ששמים את היצירתיות, האווירה והחוויה הביתית במרכז החדר, תרתי משמע. העיצובים הכי טרנדיים כל שנה מחדש מביאים לקדמת הבמה זיכרונות מיוחדים שחרוט בהם לא רק הרגש, אלא גם מראה ויזואלי שמוסיף לבית. במאמר זה נציג בפניכם את הטרנדים החמים של ריהוט לבית לקראת 2023. 

 

קשתות, אלסטיות, אליפסה

האסתטיקה של האדריכלות מהרנסנס ומהשנים העתיקות חוזרת ובגדול לעיצוב פנים. ניתן לזהות את הביטויים של הטרנד הזה בחללים, במראה הארכיטקטוני שלהם, בצורות של הרהיטים בבית ואלמנטים של ההום סטיילינג. הקשת הפכה די במהרה לפריט פופולרי לתקופתנו. היא קיימת לרוב בכניסות לבתים, בפתח מעבר ופרטי נוי שונים.

מוטיבים של ריהוט מעוגל קיימים כיום בבתים מסוימים, במידה ואתם הולכים על הטרנד הזה, תנסו לרכוש כמה שיותר רהיטים עגולים שיצרו מעגליות בבית. היכנסו עכשיו לאתרים החמים ביותר לריהוט מודרני וגלו מה הם הטרנדים של 2023.

 

קיר רקע בעיצוב מיוחד

טרנד שספק נלקח מהכנסייה הישנה ספק מתקופת הקורונה בהם נדרש להציב מחיצות מפרידות בין אנשים ולהתאים את הקירות שמאחורינו לשיחות וידאו ותקשורת עם העולם שבחוץ. עם הזמן האפליקציות הנגישו לנו רקעים דיגיטליים שונים, אבל יש כאלה שלקחו את זה צעד אחד קדימה והיו מעוניינים ליצור לעצמכם קיר רקע בעיצוב מיוחד.

הקירות הללו לרוב מגיעים בקונספטים שונים מהקו העיצובי בבית ומוסיפים יותר לאופי הבית. יש כאלה שבוחרים סצנה מעולם הפנטזיה ויש כאלה שמעוניינים ברקע של טבע דומם. לכו על מה שהכי מרגיש לכם בבית.

 

פטריות או לא להיות

הטרנד של הפטריות נהיה גדול עם הזמן וככל הנראה ישתלט על העולם העיצובי בתקופה הקרובה. הן לא היו רלוונטיות לזמן רב, מאז שנות ה-70, אך הן עברו כמה וכמה גלגולים וכעת הפטריות קיימות בהדפסים גרפיים וצורות אחרות בעיצוב חללים ורהיטים. אל תשכחו שמלבד הפירוש הפשוט של פטריה, ישנן גם מוטיבים שמתרגמים את הקונספט של פטריה בטקסטורות שונות ושואבים ממנה השראה.

 

הצבעים לשנת 2023

הצבעים שנלקחים כבסיס לעיצוב פנים הם לרוב ניטרליים ושקטים. השנה גוונים כהים של בז' הם חזקים מאוד. הצבעים הללו הולכים ומשתלבים עם ירוק ולבן, יחד הם יוצרים אווירה ותחושה נעימה, לא רק באנרגיה אלא גם בעין.

הירוק שמתווסף לבז' וללבן משמש כהשלמה לגוונים הניטרליים של הבז' והאפור. האפור כמובן שנשאר אופנתי כבר כמה שנים, עם זאת מאבד קצת מקסמו מאחר והשימוש בו נעשה כל כך נפוץ לאחרונה.

בנוסף לצבעים הקלאסיים ישנם גם גוונים אולטרה צבעוניים שהם טרנדיים כעת בעולם עיצוב הפנים. יש לציין לשבח את צבע המנטה שמוסיף חיים והפך מודרני מאוד לאחרונה. צבע המנטה חוזר ובגדול ועושה לא רק נעים בעין, אלא גם מיוחד בבית.

ריהוט לבית

אולי תאהבו גם את: