3 המשכנתאות החוץ בנקאיות הטובות ביותר

לא חייבים לקחת משכנתא דרך הבנק ודווקא לפנות לגוף חוץ בנקאי שיספק משכנתא טובה ורווחית.

לפני שתפנו לסקר שוק – מה הן המשכנתאות החוץ בנקאיות הטובות ביותר.

 

משכנתא חוץ בנקאית

כאשר אנשים חושבים על משכנתאות הם לרוב מדמיינים תהליך ממושך אל מול בנק כלשהוא אשר מספק להם הלוואה לקניית נכס בהתאם להבטחה להחזיר הכול בהמשך. אך זאת לא הדרך היחידה, על מנת לאפשר לאנשים אופציות אחרות, ניתן לקבל משכנתא גם דרך גופים חוץ בנקאים, שהם אינם בנק. מדובר בגדול באותו חוזה ורבים בוחרים בו במקרה שהבנק לא מאשר לתת את המשכנתא, גוף חוץ בנקאי דווקא כן יכול לאשר.

 

משכנתא חוץ בנקאית של כלל

משכנתא חוץ בנקאית הניתנת דרך חברת כלל ונחשבת למשכנתא חוץ בנקאית של חברת ביטוח. המשכנתא מוצעת עבור קניית נכס, שיפור מגורים או עבור כל מטרה באשר היא גם במקרה של גרירת או מחזור משכנתא. ההצעה של כלל מותאמת אישית לכל לקוח ומאפשרת לבחור מבין כל מיני מסלולים בדומה למסלולים המוצעים במשכנתאות בנקאיות.

 

משכנתא חוץ בנקאית של ביטוח ישיר

גם חברת הביטוח ביטוח ישיר מציעה לקהל לקוחותיה משכנתא חוץ בנקאית. המימון אשר מציעה החברה זהה לבנקים והוא עבור דירה ראשונה ומחוסרי דיור מימון של עד 75 אחוזים מערך הדירה. מדובר בחברה מאוד יציבה וגדולה ועל כן גם אמינה אך ניתן לרכוש דרכה משכנתא רק בעזרת תיווך של יועץ משכנתאות. המשכנתא ניתנת על ידי מימון ישיר (השייך לביטוח ישיר) ומאפשרת גם לרכוש ביטוח משכנתא דרך ביטוח ישיר עצמה.

 

הומי משכנתא חברתית

בשונה מהמשכנתאות החוץ בנקאיות שהצגנו עד עתה, הומי היא משכנתא חברתית ואינה משכנתא השייכת לחברת ביטוח. מדובר בגוף חוץ בנקאי אשר מתווך בין אלו הרוצים לקנות דירה ולקבל הלוואה לצורך זה, לאלו הרוצים לקבל רווח מהריבית של המשכנתא שתיתנן ללווים. הומי מקשרים בין אנשים אלו ומאפשרת לאלו הרוצים לקבל משכנתא לרכישת דירה לקבל הלוואה מספקת.

 

איך בוחרים?

בחירת הגוף אשר ייתן את המשכנתא החוץ בנקאית תלוי מאוד בצרכים של הלווה ובתנאים אשר מציעה החברה. בדומה למשכנתא רגילה, צריך לבחון אילו מסלולים מציע הגוף החוץ הבנקאי ולמצוא את האפשרות הטובה ביותר בהתאם ללווה. כדאי מאוד לבחור בגופים אמינים וגדולים עם ניסיון ומקצועיות.

משכנתא חוץ בנקאית לא מתאימה לכולם, אך לעיתים היא המוצא האחרון עבור אלו שהבנקים אינם מאפשרים להם לקבל הלוואה מספקת לאור המצב הפיננסי שלהם. זאת נכון גם עבור אלו המקבלים הצעה לא מספיק אטרקטיבית של משכנתא ומעוניינים למצוא משהו טוב יותר. בגלל שמדובר בגופים פחות מוסדרים כמו הבנקים בישראל, כדאי לפנות לגופים גדולים ואמינים כדוגמת חברת הביטוח כלל, חברת הביטוח ביטוח ישיר וגם המשכנתא החברתית של הומי.

מחשבון

 

אולי תאהבו גם את:

הגנה וביטוח משכנתא
הגנה וביטוח משכנתא

כאשר מדובר בבעלות על דירה, קבלת משכנתא היא לרוב צעד הכרחי. עם זאת, חשוב להתמקד לא רק בתהליך רכישת הבית אלא גם בהגנה על ההשקעה

קרא עוד »
משכנתא לשיפוץ הבית

משכנתא היא הלוואה בנקאית שאתם מקבלים מהבנק, בתמורה לשעבוד של הנכס שנמצא ברשותכם או שיהיה ברשותכם. בזכות אותו שעבוד הבנק גם יסכים לקחת ריבית נמוכה

קרא עוד »
houses
משכנתא ירוקה – מהי?

עומדים לפני תהליך לקיחת משכנתא? משכנתא ירוקה יכולה להיות פתרון מושלם הן בשביל כדור הארץ והן בשביל הכסף שלכם. נשמע מעניין? המשיכו לקרוא.  בשנים האחרונות

קרא עוד »