בדקו את המועמדים שלכם לעבודה

אתם מנהלים חברה גדולה ובכל פרק זמן מסוים עליכם לגייס עובדים חדשים למשרד? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים לעשות הכול כדי להבטיח שתבחרו את האנשים הכי אמינים שיש. מתלבטים איך לעשות זאת ובאיזה כלים להיעזר? כל המידע במאמר שלפניכם.

 

 לא הכול מגלים בראיון אישי

זה ברור שבין חקירות כלכליות מעמיקות ובין ראיון עבודה יש עוד הרבה צעדים אחרים שבהם תוכלו לבחור. מה שבטוח זה שאפילו אם אתם אנשים שיש להם חושים מאוד טובים, זה עדיין לא אומר שתוכלו לחשוף את האמת על ידי כך שתקיימו ראיון עבודה עם כל עובד. אם הדברים היו כל כך פשוטים, אף אחד לא היה עושה טעויות ואף אחד ממנהלי העסקים לא היה פונה להעסיק עובדים שאינם אמינים. לכן חשוב להיעזר בעוד כמה כלים משמעותיים, כמו למשל: תוכלו לפנות אל גרפולוג ולהזמין את שירותיו בפענוח כתב ידו של המועמד לעבודה. בנוסף, תוכלו גם לבצע מעקבים כאלה ואחרים אחרי המועמדים, שכן בצורה כזאת תהיו בטוחים יותר שלא משקרים לכם, לא גונבים מכם ולא מסתירים את האמת. להכניס אדם שאינו אמין לחברה שלכם כעובד בעל תפקיד משמעותי זו עלולה להיות צרה צרורה ולכן חשוב לפנות אל המומחים ולהיעזר בשירותיהם.

 

בחירת משרד חקירות – כך עושים את זה בצורה נכונה

החלטתם שאתם רוצים להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי? רוצים לבצע בעזרתו מעקבים אחרי מועמדים לעבודה או שתרצו שהוא ינהל עבורכם חקירה כלכלית? אם כך, ברור מדוע יש לכם דילמה לגבי בחירת איש המקצוע הנכון לכם. זה ברור שלא חסרים היום חוקרים פרטיים נפלאים בישראל, אך רק חלקם הם אנשים שתרצו לפגוש ושתרצו לעבוד מולם. זו הסיבה שבגללה כדאי יהיה לבדוק תחילה כמה פרטים חשובים אודות החוקר שאליו אתם רוצים להתקשר, כמו למשל:

  • האם הוא מנוסה?
  • האם הוא עוסק בסוג החקירות הדרוש לכם?
  • האם לקוחותיו האחרים כתבו עליו חוות דעת חיוביות באינטרנט?
  • האם הוא עושה עליכם רושם של אדם אמין?

 

בנוסף, כמובן שאם מדובר על חקירות שקשורות למועמדים לעבודה, יש משמעות גם למהירות. כלומר, אנחנו רוצים לקבל החלטה לגבי המועמדים השונים כמה שיותר מהר ולכן, אם אפשר יהיה לפנות אל חוקר שיוכל לסיים את כל הבירור שעליו לבצע תוך מספר ימים, זה רצוי.

 

שימו לב גם לעלויות

לבסוף, עוד טיפ קטן שיעזור לכם להיות שלמים יותר עם השירות שאתם מקבלים מהחוקרים, זו השאלה האם לא יגבו מכם מחירים מופקעים. יש טעם לברר הכול מראש, כי אם יש לכם אפשרות לבחור חוקר שיעשה עבודה טובה במחיר נוח, זה כדאי. אתם תראו שבסופו של דבר, אחרי שתקבלו את כל המידע הדרוש לכם אודות המועמדים השונים, יהיה לכם קל יותר לבחור את העובדים הנכונים לכם.

 

מועמדים

אולי תאהבו גם את:

פשעי מין
איך מוכיחים חפות בעבירות מין?

הוכחת חפות בעבירות מין היא משימה קשה ומורכבת. עבירות אלו נתפסות לעיתים קרובות כפשעים חמורים במיוחד, והקורבנות עשויים להיתפס כאמינים במיוחד. כתוצאה מכך, רשויות החוק

קרא עוד »