איך לוודא שהמתקנים באירוע שלכם עומדים בתקני הבטיחות?

הכיף של הילדים לצד הדאגה שלנו כהורים כשמדובר על מתקני מתנפחים הוא דיסוננס אדיר. ילדים אוהבים להשתובב ולשחק עד שנגמרת האנרגיה – ולרוב זה לא קורה אחרי שעה או שעתיים. ובזמן הזה, אלפי סיטואציות עוברות לנו בראש.

המתנפח יתרוקן ברגע אחד מאוויר וכל הילדים ייפצעו, או כאשר מדובר במתנפח עם מגלשה – יחליק ממנה וייפגע. מהן הדרכים שאנו כהורים אחראיים נוכל להבטיח את שלומם של ילידנו באירועים עם מתנפחים? על שאלה זו נענה במאמר הבא

 

מזמינים מחברה שמתמחה בתחום

כשמדובר בבטיחות ילדינו, אין מקום לפשרות. על זאת אין ויכוח. הדרכים להבטיח את בטיחותם מתחילה בראש ובראשונה בחברה שהתמחותה היא השכרת ציוד לאירועים.

החברה שדרכה הינכם עתידים להזמין את המתנפח מחויבת לקיים בדיקות מקיפות על ידי אנשים מוסמכים לפני כל שימוש במתקן ולאחר סיום השימוש – זאת בכדי לוודא את תקינות המתנפח וכדי להבחין אם ישנן תקלות כלשהן שאירעו בדרך. טרם הזמנת המתנפחים מחברת השכרת הציוד, ודאו שבדיקות אלו אכן נעשות.

 

דואגים להשגחה של מבוגר

דבר שני שחובה לשים עליו את הדגש הוא השגחת מבוגר על מתקני השעשועים. כהורים, אנו מנסים לגונן על ילדינו בצורה הכי מאפשרת שאפשר – בשביל לתת להם לחיות את הכיף וההנאה שבתקופת הילדות. אך כאשר הפוטנציאל למקרים של פציעות וחבלות גבוה, חשוב להיות קשובים להוראות.

בכל מתקן מתנפח, חשוב שיהיה לפחות מבוגר אחראי אחד בכל זמן נתון – מאמץ אפסי לעומת ההשלכות שיכולות לקרות אילולא מבוגר אחראי היה באזור. כל מתנפח מגיע עם מפוח אוויר, ויש לדאוג להרחיק את הכבלים החשמליים מילדים קטנים.

בנוסף, אם לאירוע הוזמן מתנפח מים, יש להרחיקו בכמה מטרים מן המפוח ומחיבורי החשמל. כמבוגר האחראי, השתדלו לשים לב לכמות הילדים שעולים על המתנפח. לפני הזמנת המתקן, שאלו את איש השכרת הציוד כמה ילדים יכולים להיות בו זמנית על המתקן, על מנת למנוע פגיעה במתקן וכמובן בילדים.

 

להישמע להנחיות משכיר הציוד

דבר שלישי ואחרון שחשוב לשים אליו לב בזמן הפעלת המתקנים הוא הוראות ראשוניות שקיבלתם מאיש השכרת הציוד. ישנם תקנות שחשוב ליישם בשביל למנוע מצבים לא נעימים וכמובן לשמור על שלום ילדינו.

חליצת הנעליים טרם עלייה למתקן יכולה למנוע פציעות ותקר במתקן המתנפח; טור מסודר לעלייה על המתקן ימנע השתוללות על המתקן ומשקל עודף שיהרוס את החוויה שלשמה התכנסו הילדים; שמירה על מפוח האוויר ממים והרחקתו מחפצים קטנים תשמור על תקינותו לאורך האירוע.

 

לסיכום

"כל הילדים קופצים רוקדים" היה אחד השירים המוצלחים והאהובים של שנת 2000, אבל הקאמבק שלו באירוע שלכם חי ובועט. ילדים קופצים ורוקדים על מתנפחים, נהנים והכי חשוב – הכל באופן בטוח ומסודר. בעזרת הנחיות פשוטות וקלות לביצוע, נוכל להעניק לילדינו אירוע מהנה שישמור על כולם בריאים ושלמים. עכשיו נשאר רק לבחור את המתנפח שיגרום לילדים לקפוץ ולרקוד!

השכרת ציוד לאירועים

אולי תאהבו גם את:

ילדת יומולדת
סטנדאפיסט לבת מצווה

על פי היהדות, גבר שהגיע לגיל שלוש עשרה נכנס בעולן של מצוות וחייב במצוות בדיוק כמו אבין, שלעיתים מבוגר ממנו בעשרות שנים. מסיבת בר המצווה

קרא עוד »