מה ההבדל בין טבעות היהלומים השונות?

רכישה שגויה של טבעת יהלומים שאירעה לאחרונה בחנות במרכז הארץ גרמה לאנשים רבים לשוחח על הנושא. שכן, כל אחד חושש בשלב מסוים בחיים כי הוא יבצע רכישה לא נכונה של טבעת יהלומים. הרי זה ידוע שיש דברים שחשוב לדעת טרם הרכישה. יצאנו לבדוק מהן ההבדלים שקיימים בין טבעות היהלומים השונות כדי לאפשר לכם לבחור את הטבעת המתאימה לכם ביותר. הישארו אתנו ותצאו חכמים בתחום.

 

ההבדל ה – 1 שבא לידי ביטוי בין טבעות היהלומים השונות: צבע היהלום

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שעוסק בהבדלים שבין טבעות יהלומים שונות ולא לדבר על הנושא הכי פחות מוכר – הצבע של היהלום. אם תגיעו לחנות מוסמכת בתחום היהלומים, אתם תגלו די מהר שיש מגוון עצום של יהלומים ולכל אחד יש צבע אחר.

לעיתים מדובר בגוונים שנראים לעין שלא מכירה את התחום ולעיתים זה משהו שרק מומחים רואים. אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, תמיד כדאי לבדוק מהו הצבע של היהלום. שכן, אם זו מתנה, יכול להיות שאתם לא תראו את ההבדלים אבל אחרים כן יראו.

צבע טבעות יהלום

ההבדל ה – 2 שבא לידי ביטוי בין טבעות היהלומים השונות: גודל היהלום

ההבדל ה – 2 שאי אפשר להתעלם ממנו נוגע לגודל של היהלום. אם אתם רוצים לקנות יהלום, עליכם לדעת כי יש מבחר טבעות יהלומים עם גדלים שונים. ככל שתבחרו ביהלום גדול יותר, כך המחיר יעלה. חשוב לדעת זאת, כדי שתוכלו לבחור ביהלום המתאים ביותר לתקציב שלכם.

 

ההבדל ה – 3 שבא לידי ביטוי בין טבעות היהלומים השונות:  סוג היהלום

ההבדל השלישי שצריך להכיר בו זה סוג היהלום. יש המון סוגים שונים של יהלומים ואפשר לחלק את הסוגים הללו לכל מיני קטגוריות. אנחנו בחרנו להציג בפניכם את 3 הקטגוריות הבאות:

  • יהלומים טבעיים שהוצאו מן הטבע
  • יהלומי מעבדה
  • זירקונים

סוג טבעת

ההבדל ה – 4 שבא לידי ביטוי בין טבעות היהלומים השונות: החומר של הטבעת עצמה

ההבדל הרביעי שחשוב להתייחס אליו הוא החומר שממנו הטבעת עשויה. יש טבעות יהלומים שעשוית מזהב, בעוד אחרות עשויות מכסף. ראוי להתייחס לחומרים הללו כדי שתוכלו לדעת שאתם בוחרים בטבעת המתאימה ביותר מבחינת המראה.

אם מי שתקבל את הטבעת מעדיפה טבעות מכסף – זו תהיה הבחירה עבורכם. הדבר נכון גם במצבים שבהם יש העדפה לזהב. רק שבמצב שכזה, צריך לבדוק מהו הצבע המתאים למקבלת הטבעת. שכן, יש זהב צהוב, לבן ואפילו ורוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את ההבדלים בין טבעות יהלומים. כעת, יש בידיכם את כל המידע הנחוץ. כך שנותר לכם רק לבחור את הטבעת המתאימה לכם ביותר בהתאם לקריטריונים שצוינו בפניכם עד כה. אנחנו נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון בסופו של דבר.

טבעות יהלום

אולי תאהבו גם את:

תביעת רשלנות רפואית בבית חולים
תביעת רשלנות רפואית בבית חולים

תביעות רשלנות רפואית הן תביעות מורכבות וסבוכות במיוחד, תביעות אלו הן פעולות משפטיות מורכבות המתקיימות כאשר ספקי שירותי בריאות שונים אינם עומדים בסטנדרט הטיפול, וכתוצאה

קרא עוד »
ביטוח לאומי
ביטוח לאומי אבטלה

אבטלה, מצב לא נעים בכלל שלצערנו עם מגפת הקורונה אנשים רבים חוו. אנשים אשר מוצאים עצמם במצב של אבטלה ללא עבודה, לא תמיד יודעים כיצד

קרא עוד »