בת מצוות השנה: כך תתכננו אירוע בת מצווה בלתי נשכח

כל נערה המגיעה לגיל 12 חולמת על האירוע המושלם שמוקדש כל כולו בשבילה. אירוע בת המצווה יכול להיות אירוע מצומצם עם המשפחה והחברים הקרובים, או אירוע עם הפקה גדולה באולם אירועים. בכל בחירה שכלת השמחה תבחר, לנו יש את הטיפים המנצחים בשבילכם ההורים – איך לתכנן אירוע בת מצווה בלתי נשכח.

 

סוג האירוע לפי בחירתה ורצונה של כלת השמחה

האירוע צריך להיות על פי רצונה של בעלת השמחה, כמובן בגבולות הטעם הטוב אשר מתאימים לציפיות שלכם כהורים לכן ראשית יש לתאם ציפיות ולאחר מכן לבדוק האם העדפה היא אירוע קטן עם המשפחה והחברים הקרובים או אירוע גדול אליו עם כמות גדולה של אורחים. דבר נוסף שיש לשאול האם ואילו אטרקציות כלת השמחה הייתה מעוניינת שיהיה באירוע.

 

הגבלת תקציב

ארגון האירוע בין אם הוא אירוע מצומצם או אירוע גדול בעל אורחים רבים, צריך להיות מתוקצב בצורה נכונה. לכן במידה ואתם וכלת השמחה מעוניינים לחגוג את האירוע באולם אירועים או מועדון כדאי לבדוק מספר מקומות ואולמות, ובהתאם לכך לראות האם המקום מתאים לכם מבחינת תקציב, כמות אורחים ומוצרים נלווים עליהם תצטרכו לשלם.
טיפ נוסף עשו לכם רשימה של ההוצאות הצפויות לאירוע ובכך תהיו בשליטה על התקציב וההוצאות.

 

אטרקציה

בשביל אירוע שונה ובלתי נשכח יש צורך באטרקציה בלתי נשכחת. בחרו ביחד עם כלת השמחה אטרקציה מרכזית שתתאים לסגנון האירוע כזו שתגרום לאורחים התלהבות, עניין, סקרנות ושמחה. בין האטרקציות הקיימות בשוק תמצאו הופעת אורח של זמרים, דוכני מזון, מתנפחים, עמדות טיק טוק וצילום, או אמן חושים לבת המצווה שיספק לכם הופעה בלתי נשכחת. שימו לב כי כדי לוודא שהאטרקציה בה אתם בוחרים מתאימה למקום בו בחרתם לחגוג את האירוע, וכמובן לא חורגת מהתקציב שלכם.

 

עיצוב המקום

עיצוב וקישוט המקום בו בחרתם לחגוג את האירוע הוא אלמנט חשוב שיגרום לאווירה טובה, חגיגית מיוחדת ושמחה. קיימות מספר אופציות לעיצוב וקישוט המקום, זה יכול להיעשות על ידי השכרה של שירות עיצוב בעזרת בלונים, מעצבי אירועים או שתוכלו לעצב ולקשט את המקום בעצמכם ובכך להוזיל עלויות ולמנוע חריגות מהתקציב.

 

דרשה מסורתית

הוספת אלמנט מסורתי כמו דרשה של כלת השמחה וברכות הם תמיד משהו מרגש ובלתי נשכח. דברים הנאמרים מהלב של כלת השמחה ושל הוריה יוסיפו ויעניקו לאורחים מעבר לאווירה החגיגית והשמחה גם פן מרגש ומחמם את הלב. שימו לב כי רצוי שהדרשה לא תהיה ארוכה מידי אלא תמציתי קצרה ומרגשת.

אירוע בת המצווה הוא אירוע בעל חשיבות שקורה פעם בחיים. חשוב שגם כלת השמחה וגם האורחים יזכרו אותו. אם תקפידו על הטיפים שציינו במאמר זה או לפחות על כמה מהם כמו בחירת מיקום נכון, אטרקציה מרכזית, מובטח לכם אירוע בלתי נשכח. 

אירוע בת מצווה

אולי תאהבו גם את:

ילדת יומולדת
סטנדאפיסט לבת מצווה

על פי היהדות, גבר שהגיע לגיל שלוש עשרה נכנס בעולן של מצוות וחייב במצוות בדיוק כמו אבין, שלעיתים מבוגר ממנו בעשרות שנים. מסיבת בר המצווה

קרא עוד »