האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד יש לנו את התשובות המלאות. שכן, איננו מומחים בתחום.

מצב זה הביא אותנו להחליט לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את השאלות הנפוצות שאנו נשאלים. במדריך זה נציג בפניכם את התשובה לשאלה שצוינה לעיל – האם איטום גג זה חובה? הישארו אתנו ונגלה יחדיו.

 

תכירו תחילה את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנה בנושא

תראו, אנחנו מבצעים איטום לגג שלנו בגלל שבעל הבית מבקש לעשות זאת מידי תקופה. אנו גרים בדירת גג ומודים שבעבר לא עשינו זאת, מכיוון שגרנו בדירות אחרות, בהן לא היה צורך בכך. כדי שנוכל לענות על השאלה המתבקשת, יצרנו קשר עם אנשים שמבצעים איטום של גגות באופן קבוע על דעת עצמם ושאלנו אותם אם לדעתם איטום גגות זה חובה.

לשמחתנו, קיבלנו את אותה תשובה ממרבית הגורמים והיא הובילה אותנו למסקנה שתופיע בפניכם בעוד כמה רגעים. אנו רוצים קודם לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותו הגענו למסקנה המדוברת ורבים אחרים יוכלו להכיר בה.

 

האם איטום גג זה חובה?

מרבית הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך אמרו שלדעתם, איטום מבנים ואיטום גגות בפרט הוא עניין חובה. הם ציינו שאחת לזמן מה, לפני תקופת הגשמים, יש צורך בהזמנה של בעל מקצוע שבקיא בהליך. שכן, הוא יעלה ויבדוק את מצב הגג. אם הוא יראה שיש מקומות חשופים שעשוי להיכנס דרכם גשם הוא יבצע טיפול אטימה מהיר שיאפשר לתושבי הבית להיות בטוחים ויבשים במהלך החורף הקרוב.

 

למה צריך לאטום את הגג?

אנחנו נענה על השאלה הזו מהצד שלנו. אנחנו יודעים כי עלינו לאטום את הגג מידי תקופה מכיוון שיש שם לא מעט אזורים שגורמים לנזילות. הנזילות הללו נכנסות מהגג אל תקרת חדר השינה שלנו ובעבר, לפני שביצענו איטום, הם גרמו לטפטוף מציק על המיטה בחדר השינה. מדובר במצב לא נעים שראוי להימנע ממנו. לכן, חשוב לאטום את הגג.

 

בחירה בבעל מקצוע מומלץ

אם אתם מתכננים לאטום את הגג בקרוב, כדאי שתדעו כי עליכם לבחור בבעל מקצוע מומלץ. כזה שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • עושה שימוש בחומרים איכותיים ועמידים
  • אמין

מי שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם ערכו בירור מקיף ברחבי הרשת ובאמצעות חברים ומכרים. הם לא נחו עד שמצאו מישהו שעונה על הקריטריונים המדוברים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאיטום גג זה עניין חובה. עכשיו, כשיש לכם את הידע בתחום, נותר לכם רק לבדוק אם יש לכם צורך באיטום שכזה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

איטום מבנים

אולי תאהבו גם את: