4 כללים לבחירת מיטה לחתול

כמו שאנחנו, בני האדם, נהנים בלילה משינה על מיטה מפנקת, גם החתולים יכולים ליהנות מהשינה שלהם באמצעות מיטה מותאמת. חתולים נחשבים לבעלי חיים די מפונקים, שאומנם יכולים לישון במקומות שונים ומגוונים, אך תמיד יחפשו את המקום הנוח ביותר לשינה עבורם. כדי שלא תצטרכו להחליף ספה שחתול שרט בלילה, כדאי לכם לבחור מיטה מתאימה לחתול שלכם. אספנו עבורכם 4 כללים לבחירה נכונה.

 

מיטה לחתולים – לא מותרות

כמו כל חנות חיות המכבדת את עצמה, גם חנות החיות petbest.co.il מעמידה למכירה מיטות לחיות מחמד. חלק מהמיטות לחיות המחמד יכולות להיות תוספת נעימה לבעל החיים שברשותכם, אך לחלקם, כמו לחתול, הדבר די משמעותי. מיטה לחתול אמורה להיות המקום הנוח ביותר עבורו, בו הוא יכול לישון בהנאה ובבטחה.

החתול נחשב לחיה די מפונקת. באופן תמידי, חתולים יחפשו את המקום הנוח והחמים ביותר עבורם לפני שהם יירדמו. כתוצאה מכך, מי שמגדל חתול אך לא מחזיק במיטה לחתולים, עשוי ליצור תסכול אצל החתול שלו, או לגרום לכך שהחתול ישן במקומות לא רצויים בבית.

4 כללים לבחירת מיטה לחתול

4 כללים לבחירת מיטה לחתול:

1. בחירת גודל מתאים

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירה מיטה לחתול שלכם היא בחירה של גודל מתאים. מיטה לחתול צריכה להיות בגודל שמעט גדול יותר ממדי הגוף שלו. חתולים אוהבים להתכרבל ולהתהפך במיטה שלהם, כך שגודל המיטה צריך לאפשר לחתול לבצע את הפעולות הללו. למרות זאת, אסור שהמיטה תהיה גדולה מדי ותגרום לו לשוטט.

 

2. חשיבות החומרים מהם עשויה המיטה

מכיוון שהחתול היא חיה מפונקת כאמור, היא תחפש באופן טבעי את המקום הנוח ביותר עבורה. לכן, ברכישת מיטה לחתול, מומלץ לבחור מיטה שעשויה מחומרים הנעימים למגע. אם לא תעשו את זה, החתול שלכם יכול לדחות את המיטה ולישון במקומות אחרים שנוחים לו יותר.

 

3. מיטה סגורה או פתוחה?

אם תסתכלו באתרי האינטרנט השונים, תוכלו למצוא מיטות חתולים פתוחות ומיטות חתולים סגורות. היתרון של מיטה סגורה היא תחושת החום שהיא מעניקה לחתול. חתולים יעדיפו להיכנס ולצאת אל המיטה דרך פתח צר יחסית, כאשר בפנים יש להם מספיק מקום להתכרבל ולהתעטף בחמימות של המיטה.

 

4. ניקיון

חתול הוא לא בעל חיים מלוכלך במיוחד, אך גם את המיטה שלו יש לנקות מדי פעם. לכן, לפני שאתם בוחרים מיטה לחתול, כדאי שתחשבו גם על עצמכם, מתוך נקודת הנחה שתצטרכו לנקות את המיטה. מוטב לחפש מיטה שקל לנקות אותה, או שהחומרים ממנה היא עשויה לא מתלכלכים בקלות.

 

סיכום

גם לחתול שלכם מגיע לישון במקום נוח. מיטות לחתול מיועדות לחתולים השונים. הן מאפשרות להם לישון במקום קבוע מדי לילה, מבלי לסבול כלל. כשאתם בוחרים מיטה לחתול, הקפידו על הכללים השונים, כדי שגם החתול שלכם וגם אתם תהיו מרוצים.

4 כללים לבחירת מיטה לחתול

אולי תאהבו גם את: