2 מפעילים לאירוע מושלם 

כל מארגן אירועים (בין אם מנוסה או לא) רוצה להיות בטוח שהאירוע שהוא מפיק יהיה הטוב ביותר, אבל אם לומר את האמת, לא כל אחד יודע איך לעשות זאת. בתור מביני עניין בתחום, החלטנו להעלות מדריך מקוצר שיאפשר לכל דורש לדעת איך מקיימים אירוע מושלם. קראו את השורות הבאות, תבחרו במפעיל אחד מתוך ה – 2 שיוצגו בפניכם ותוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם אירוע בלתי נשכח.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת מדריך זה

רגע לפני שנציג בפניכם את  2 המפעילים הנבחרים לאירוע מושלם, אתם צריכים לדעת שהחלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי לאחר שהוזמנו לאירוע של חברים. באירוע נכח מפעיל לא מנוסה שלא ידע איך "להחזיק" את הקהל שהיה במקום. הדבר גרם לרבים מהיושבים במקום לצאת מהאולם כדי להתאוורר מחוץ למקום ולא לשמוע את גיבוב השטויות שיצאו מהפה שלו.

המבט המאוכזב של מארגן האירוע גרם לנו להבין שהוא השקיע לא מעט עבור האירוע שלו, אך הוא לא ידע איך לבחור את המפעיל שצריך היה "להרים" את המקום. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך בנושא שיעלה את המודעות ויאפשר לרבים לקיים אירועים מושלמים על רמה.

 

תכירו את המפעיל  ה – 1 שיגרום לאירוע שלכם להיות מושלם: אמן חושים

יכול להיות שכבר ידעתם מראש שתהיה פה המלצה להזמנה של אמן חושים. שכן, בתקופה האחרונה יש עלייה משמעותית במספר האירועים שבהם מככבים אמני חושים מוכרים שמדהימים את הקהל. אחד מהמוכרים שבהם הוא רון גליקסמן אמן חושים שמבצע תרגילים שונים שמרתקים את הקהל למקומו, כך שאף אחד לא קם ממקומו במהלך המופע, אפילו לא בשביל לשתות כוס מים.

 

תכירו את המפעיל  ה – 2 שיגרום לאירוע שלכם להיות מושלם: סטנדאפיסט

אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה לא רק מושלם, אלא גם מצחיק, אתם צריכים להזמין סטנדאפיסט. כך תוכלו לאפשר לאורחים לשבת במקומם מבלי לקום, פשוט כי הם לא ירצו לפספס שום בדיחה. אם חשוב לכם להיות בטוחים ב – 100% שמדובר באירוע מושלם, כדאי שתניחו מתחת לכל כיסא בקהל חבילת טישו קטנה שתאפשר לאורחים לנגב את הדמעות (פשוט בגלל שהם צפויים לבכות מצחוק)

 

בחירה נכונה במפעיל לאירוע שלכם

חשוב לציין כי עליכם לחשוב מעט לפני שאתם מבצעים הזמנה של מפעיל לאירוע שלכם. שכן, אתם צריכים לבדוק מראש שמדובר במפעיל שמתאים לאירוע. סטנדאפיסט נניח, לא תמיד מתאים להזמין ליום הולדת של ילדים צעירים או אנשים מבוגרים מאוד. אמן חושים לעומת זאת מתאים למגוון רחב של אירועים, למשל:

  • ימי הולדת
  • מפגשי גיל הזהב
  • מפגשים משפחתיים ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את 2 המפעילים שבזכותם תוכלו להרים אירוע מושלם. כעת, כשיש לכם את כל המידע, עליכם רק לבחור במפעיל המתאים לכם ביותר.

קומיקאי

 

אולי תאהבו גם את:

ילדת יומולדת
סטנדאפיסט לבת מצווה

על פי היהדות, גבר שהגיע לגיל שלוש עשרה נכנס בעולן של מצוות וחייב במצוות בדיוק כמו אבין, שלעיתים מבוגר ממנו בעשרות שנים. מסיבת בר המצווה

קרא עוד »