כמה זמן מחזיקה הרמת ריסים

כאשר נשאל את עצמנו כמה זמן מחזירה הרמת הריסים, נצטרך להבין כי לא כל הרמות הריסים מחזיקות לאותה התקופה ולמעשה, טיב הרמת הריסים הוא הפרמטר החשוב ביותר לקביעת הזמן שההרמה עצמה תחזיק. בתוך הפרמטר הזה נכנסים עוד לא מעט פרמטרים נוספים הקובעים בעצמם את טיב ההרמה עליהם נרחיב בהמשך. אז בואו נכנס לעולם המופלא של הרמות הריסים ונבין אחת ולתמיד כמה זמן מחזיקה הרמת הריסים ובמה זה תלוי.

 

כיצד מתבצעת הרמת ריסים

הרמת הריסים היא טיפול יופי הנועד להעניק מראה גדול לעיניים ומראה מורם לריסים בפרט ולפנים ככלל. את הרמת הריסים נבצע בעזרת 2 רפידות ייעודיות שיונחו בזהירות על העפעפיים של המטופלת וחומרי הרמה כימיים מיוחדים. תחילה, תסרק המטפלת את הריסים על הרפידה עם חומר כימי ייעודי להרמה ותוריד אותו בזמן מדוייק מהעיניים.

לאחר הטיפול עם חומר ההרמה המטפלת תניח מרכך ריסים ייעודי על הריסים ותסרק אותם כלפי מעלה ותוריד אותו גם בזמן המדויק בייחוד לו.  תוצאות ההרמה מחזיקות בין 3-6 שבועות וישנם כמה פרמטרים המשפיעים על הזמן בו תישמר ההרמה.

אז, לאחר שהבנו באופן רוחבי כיצד מתבצע טיפול הרמת הריסים וכמה זמן בערך תחזיק ההרמה, חשוב שנבין בדיוק מה הוא החלק שלנו בשימור התוצאה ומה הוא החלק של המטפלת. כדי להבין בדיוק מה היא הדרך הנכונה לביצוע הטיפול, פנינו לצוות המקצועי של טויה ישראל שהסבירו לנו את כל המשתנים.

 

החלק שלנו:

מה לעשות, גם אם לא נרצה להאמין בזה לכל מטבע יש 2 צדדים וכך גם לטיפול הרמת הריסים. בעוד החלק של המטפלת הוא אכן הגדול יותר, גם לנו המטופלים יש את החלק שלנו בשמירה על התוצאה. אז, מה הוא התפקיד שלנו בשמירה על תוצאות הרמת הריסים?

 

שמרו על הריסים יבשות ב48 השעות הראשונות

לאחר הרמת הריסים, החומרים הפעילים שמקבעים את הריסים במצבם המורם ממשיכים לפעול במשך 48 שעות מרגע ההרמה. כל מגע עם מים, אדים או כל לחות כבדה אחרת עלול להסיר את אותם החומרים מהעיניים או להפריע להם לבצע את עבודתם כראוי מה שיכול לפגום באיכות ההרמה, לגרום לה להחזיק פחות זמן ובמקרים חריגים אף לבטל את ההרמה לחלוטין.

 

שמרו על כללי הטיפוח

גם לאחר ה-48 שעות הראשונות לאחר ההרמה יש צורך בטיפוח הריסים המורמות. כדי לטפח את הריסים לאחר ההרמה ולסייע בשמירה על תוצאות ההרמה יש לסרק את הריסים במסרק ריסים יבש לחלוטין על מנת להוציא כל לכלוך או שומניות שהצטברה באזור הריסים ולהזין אותן בעזרת מרכך\שמן ריסים ייעודי.

 

החלק של המטפלת:

כמו שכבר כנראה חשדתם, החלק של המטפלת הוא החלק הנכבד יותר בתוצאות הרמת הריסים שכן אם ההרמה מתבצעת בצורה לא מקצועית התוצאות לא ישמרו לאורך זמן. אז מה הוא חלקה של המטפלת בשמירה על תוצאות ההרמה?

 

שימוש בחומרים מדויקים להרמת ריסים

במידה וחומרי ההרמה יהיו חומרים חלשים מידי, תוצאות ההרמה יכולות להיות מינוריות החל מהרגע הראשון ותוצאה מכך גם להחזיק משמעותית פחות זמן. נושא זה הוא מעט סבוך שכן אם המטפלת תשתמש בחומרים חזקים מידי היא עשויה להסב נזק למטופלת ולכן, חשוב לפנות למטפלת מוסמכת שתדע לדייק את הדברים.

 

שמירה על הזמנים בהרמת הריסים

גם הזמנים חשובים מאוד בעת הרמת הריסים, שכן אם נשים את החומר למעט מידי זמן התוצאות באמת יהיו מינוריות וזמן רב מידי עלול לשרוף את הריסים שלנו ולגרום לכוויות כימיות. ההמלצה הגורפת היא לבחור בקפידה את המטפלת שלנו, שכן אנו נותנים לה כוח רב בעת ביצוע הטיפול וחשוב שניתן אותו לאדם המתאים.

הרמת ריסים

אולי תאהבו גם את:

לתקן נזקי עור
טיפולי פנים לתיקון נזקי עור

בשנים האחרונות הטכנולוגיה הולכת ומתקדמת, ויחד איתה גם טיפולי הפנים לתיקון נזקי עור. המראה הרענן, הצעיר והאיכותי רחוק מאיתנו במרחק כמה טיפולי פנים בלבד. אם

קרא עוד »