שיפור ביצועים במיטה בעזרת מוצרי ויאגרה

האם אתה מרוצה ממשך הזמן של המגע המיני? האם היית מעוניין לשפר את גודל ועוצמת איבר המין במהלך הסקס? האם קיימת בעיה בזקפה, אבל תעדיף לשמור אותה רק לעצמך? הנה כל מה שכדאי ושווה לדעת על שיפור ביצועים במיטה בעזרת מוצרי ויאגרה טבעית:

 

צפירת הרגעה ללחוצים

לפני שנספר לכם אודות מוצרי הויאגרה הטבעית שאט אט כובשים את השוק המקומי והופכים לפתרון המושלם במיטה – צריך תחילה להרגיע ולספר לכם שבניגוד למה שחשבתם, אתם לא גרועים ביחס לאחרים. איך זה? בואו נדבר רגע במספרים:

אורך הפין הממוצע בעולם הוא 11 ס"מ בזקפה ו-9 ס"מ במצב רפוי. רוב הגברים עדיין מעדיפים אותו יותר גדול.

משך האקט המיני עומד בממוצע העולמי על 19 דקות, 10 מתוכן מוקדשות לפורפליי ו-9 דקות למין עצמו. רוב הגברים מאמינים שזה לא מספיק זמן.

רוב הזוגות מודים שהם היו מעוניינים בזקפה עוצמתית יותר, ממושכת יותר, שתתאים לקיום מגע מיני של 15 דקות ואולי קצת יותר.

חייכת? נרגעת? כעת נמשיך.

 

למה דווקא ויאגרה טבעית?

עם הזמן הגיעו בענף הפארמה למסקנה כי רבים מהגברים מעדיפים לשמור בעיה קיימת בתפקוד המיני לעצמם. בין אם מדובר בתסביך אישי לגבי גודל האיבר ובין אם מדובר בבעיה למשל בזקפה או בשפיכה מהירה – הסטטיסטיקה מראה כי אחוז הגברים שפונים לרופא קטן פי 5 מהיקף הבעיה האמיתית שכנראה קיימת.

הדבר הוביל ליצירת אמצעים נוספים שישפרו את האון הגברי ויחזקו אותו בחדר המיטות, ממכשירים להגדלת הפין, דרך פתרונות רפואיים כמו ניתוח או זריקות וכלה בתוספים ותחליפים טבעיים שמסוגלים לתפקד כמרפא לבעיה לכל דבר ועניין.ויאגרה טבעית מהווה את אחד מהפתרונות הללו והיא מחליפה הלכה למעשה את הויאגרה במרשם רופא.

בתוך הטבליה בה תשתמשו, נמצאת תרכובת 100% צמחית שהופקה מצמחים בעלי סגולות ידועות לעידוד זרימת הדם ולשיפור התחושה העצמית כמו ג'ינסנג, מאקה ועוד. צמחים אלה מדמים את פעילותו של החומר הפעיל בתרופה הכימית בשם סילדנאפיל ובכך מעודדים את זרימת הדם המוגברת לאיבר המין בעת המגע המיני ומביאים לזקפה עוצמתית וממושכת.

 

אילו מוצרי ויאגרה קיימים?

  • ויאגרה גנרית – עשויה מצמחים בלבד ומעודדת זרימת דם מוגברת לאיבר המין בלבד, כך שתיווצר זקפה איכותית וחזקה. יש ליטול כחצי שעה לפני האקט המיני וההשפעה תימשך עד 4 שעות, עם הגירוי המיני בלבד ולא באופן רציף וקבוע.
  • סיאליס גנרי – גם הסיאליס מהווה תרופה לחיזוק הזקפה ושיפור האיכות שלה וגם היא מתקבלת כמוצר טבעי לחלוטין ללא תופעות לוואי.
  • אמפידיום – מוכר גם כ"דבש החשק", המורכב מתערובת צמחים איכותית ומתאים לאנשים שמתקשים בבליעה, או שמעדיפים פתרון אורגני מתקדם.

נציין כי התרכובת הטבעית מאפשרת צריכה של ויאגרה ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רופא. באתר ויאגרה פארם תוכלו לרכוש את כל אלה בדיסקרטיות מלאה ובאישור משרד הבריאות.

שיפור ביצועים במיטה

אולי תאהבו גם את:

מה זה בטים
מה זה בטים?

הימורים מקוונים הופכים פופולאריים יותר ויותר, וכעת יש מגוון בטים (הימורים) זמינים למי שמעוניין לנסות את מזלם ברשת האינטרנט. בטים בהימורים מקוונים כרוכים בהימור כסף

קרא עוד »
שפיכה מוקדמת
ג׳ל השהייה

סובלים משפיכה מוקדמת בחדר המיטות? אם אינכם מעוניינים בשיטות טיפול פסיכולוגיות וכדורים, התקדמו לפתרונות מודרניים וקלילים יותר שמצריכים פחות זמן ופחות כסף. חומרים להשהיית השפיכה

קרא עוד »