טיפולי פנים לתיקון נזקי עור

בשנים האחרונות הטכנולוגיה הולכת ומתקדמת, ויחד איתה גם טיפולי הפנים לתיקון נזקי עור. המראה הרענן, הצעיר והאיכותי רחוק מאיתנו במרחק כמה טיפולי פנים בלבד. אם בעבר נדרשו תהליכים ארוכים ורופאים מיוחדים, הרי שהיום עולם הטיפוח גדל והפך להיות הרבה יותר יציב משהיה אי פעם. אז מה באמת עוזר לעור לנקבוביות הפנים שלנו? במאמר זה נסביר לכם.

 

מינרלים

מינרלים עוזרים לעור הפנים שלנו. במיוחד המינרל סלניום המשמש למניעת קמטים. אותו מינרל מנטרל ומונע פעילות של חיידקים בעור לפני שהם גורמי לעור נזק ומשיב לעור את הגמישות והאלסטיות שייתכן שאבדה לו בעקבות צלקות או הגיל.

בנוסף לסלניום, גם נחושת הוא מינרל חיוני המייצר קולגן. קרם פנים המכיל נחושת משפר את העור ומונע קמטים. כמו כן, גם אבץ נמצאה טובה ובריאה לעור הפנים. בייחוד אלה הסובלים מאקנה או פצעונים. אבץ פועל לניקוי העור, להפחתת ייצור השומן ומונע צלקות אקנה.

 

שמנים

שמן קוקוס נודע כבר ביכולותיו הקסומות. הוא נוגד חמצון ומונע היווצרות של חיידקים נוספים הגורמים להזדקנות מואצת. שמן קוקוס מעניק לחות טבעית לעור ומכיל חומר הרגעה שמסייע במניעת קמטים שכבר קיימים בפנינו. בשמן קוקוס יש להשתמש לפני השינה, עסו איתו את הפרצוף מידי ערב.

בנוסף לשמן קוקוס, גם שמן זית עשוי לתרום למלחמה נגד קמטים. שמן זית הוא עשיר בויטמינים A ו-E, אלה מתקנים את נזקי הפרצוף. פעמיים ביום רצוי לעסות את העור עם כפית אחת של שמן זית, זה גם מסייע גם להגנה נגד קרינת שמש.

 

סופר מזון

העור שלנו מבוסס על חלבונים, מים ושמן. הוא זקוק לאספקה של מאכלים ומזונות בריאים על מנת להתחדש. שקדים מכילים שומנים עוזרים לעור. גם אוכמניות מכילות שילובים מרוכזים של נוגדי חמצון וויטמין C הידוע בהגנתו על העור. עגבניות גם כן מכילות ויטמין C. המרכיב החשוב ביותר שלהן הוא ליקופן. חומר זה מגן על העור מנזקי השמש ומשפר את זרימת הדם בגוף, דבר הגורם לעור לזהור בצורה טבעית.

 

מים מיסלרים

אף פעם לא לקחנו את זה ברצינות מלבד היותם דרך קלה ויעילה לניקוי של עור הפנים והסרת איפור. עם זאת, מים מיסלרים גם מרגיעים את העור באדונים העדינים של הפרצוף כגון עיניים ושפתיים. המים הללו אידיאלים לנשים עסוקות שלא תמיד יש להן זמן להתעסק בהסרת איפור או מריחת איפור. מתאים לכל סוגי העור ומומלץ לכל אחת.

 

מסיכת חלבונים

זה נשמע לכן אולי כמו בדיחה, אבל זה לא. חלבונים ידועים כעוזרים לגוף. למסיכה הזו אנחנו נמליץ לכן על חלבון יחד עם כפית מיץ לימון טרי ועוד חצי כפית דבש. מסיכת הפנים הזו היא בעלת סגולות מחטאות ונוגדת בקטריה. נשים הסובלות מעור פנים שמנוני ירוויחו יותר מהרכיבים בחלבון המפחיתים את ייצור השומן בעור.

 

לסיכום

מסיכות טיפוח לפנים הינן חלק בלתי נפרד משמירה על עור הפנים באקלים הקשוח של ישראל – עשו שימוש בטיפים שלנו והכי חשוב – תתמידו!

לתקן נזקי עור

אולי תאהבו גם את: