כמה עולה חברת ניקיון מקצועית?

לפעמים, חייבים להיעזר באנשי מקצוע. אין שום סיבה לעמוד המומים מול נכס מטונף או מבולגן, לא למצוא את הידיים והרגליים ולא להבין אפילו מאיפה להתחיל – וזה לא שיש לכם את כל הזמן שבעולם! אתם אנשים עסוקים! זה הזמן לשכור את שירותיה של חברת ניקיון. אבל מה העלויות? ובמה הן תלויות? בואו נבדוק.

 

מה בעצם אנחנו מחפשים?

לפני שמתחילים את החיפוש אחר חברת ניקיון טובה ואמינה שתכניס לנו קצת סדר, ברק, וריח של נקי לחיים – כדאי לפענח את הצרכים שלנו.

מה הנכס שזקוק לניקיון – האם מדובר בדירה שבדיוק נכנסנו אליה וצריך לאוורר קצת מהשאריות של הדיירים הקודמים? האם מדובר בשירות ניקיון קבוע, פעם בשבוע, לחדר המדרגות של הבניין שלנו? או אולי שירות ניקיון של פעמיים בשבוע לחלל המשרדי? ומה אנחנו דורשים מהעובדים – רק לנקות? לפנות גם פחים? לשטוף את הכלים של הכיור ולסדר במזווה? סידור ארונות? הרשת רחבה ותוכלו למצוא כל שירות שתחפשו ולהתאים אותו אליכם, רק חשוב לפענח מראש מה מחפשים…

 

משתנים במשוואת המחיר

המחיר לשירותי ניקיון תלוי בכמה גורמים. הראשון שבהם הוא כמובן גודל הנכס – חלל גדול יותר ידרוש עבודה ארוכה יותר. אפשר כמובן לשכור יותר מאיש אחד לביצוע המשימה, אבל אז המחיר יוכפל. עוד דבר שיש לכלול בחישובים שלנו הוא עלות החומרים והציוד – לעיתים נדרש קצת יותר מציוד הניקיון הסטנדרטי, ומחיר החומרים עלול לקפוץ.

בררו לפני האם יש פה עניין שדורש טיפול מיוחד בחומרים פחות יומיומיים. כמו כן כדאי לברר על האם נדרשות הכנות כלשהן של החלל מראש, ומה מצבו של הנכס הזקוק לניקוי וריענון.

 

עלויות או לא להיות

אוקיי, הגענו לחלק החשוב באמת – כמה זה עולה לנו? אז ברור שהסכומים ישתנו מחברה לחברה, ובהתאם כמובן לדרישות שלכם ולמשתנים שציינו כאן קודם, אבל איזשהו כיוון כללי על הסכום אפשר לתת. מחיר ניקוי של דירה קטנה אחרי שיפוץ ינוע סביב אלפיים שקלים. ניקוי של חדר מדרגות בבניין ממוצע בן ארבע קומות ינוע סביב אלפיים חמש מאות.

אם בוחרים לתמחר דווקא לפי שעת העבודה, עלות ניקיון לבית קטן (שני חדרים) תעמוד על 30-50 ₪ לשעה. בית גדול יותר (ארבעה חמישה חדרים) יעלה את המחיר ל60 ₪ לשעה. ואולי זה הרגע לספר על שואב האבק הרובוטי, שהפך לחברם הטוב ביותר של אנשים רבים בין מנקה למנקה – ועלותו לא עולה על 1200 ₪ – שווה לשקול!

חשוב לסכם מראש את כל הפרטים מול החברה המעניקה לכם את השירות – מה המחיר? מה כולל השירות? כמה תעלה תוספת של ניקוי החלונות, למשל? האם אתם אחראיים על חומרי הניקוי או שהמנקה מביאה אותם איתה? ברגע שהכול סוכם – אפשר לצאת לדרך, לקראת חלל נקי ונעים.

חברת ניקיון מקצועית

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »