קיבלתי תרופות שגויות במהלך אבחון רופא האם ניתן לתבוע?

מתן תרופות שגויות הוא אחד מסוגי הרשלנות הרפואית הנפוצים והכאובים ביותר, שעשוי לא רק להביא לנזקים רבים שנובעים מלקיחת תרופה שלא מתאימה ואין בה צורך – אך גם למנוע בעצם את הטיפול המתאים ולדרדר את המחלה עוד ועוד ללא מתן פתרון הולם.

רבים שסבלו מרשלנות רפואית וקיבלו תרופות שגויות בחרו לתבוע ולקבל פיצויים והכרה בגין הרשלנות שחוו. לפניכם הכל על קיבלתי תרופות שגויות במהלך אבחון רופא האם ניתן לתבוע?.

 

עד כמה נפוץ מתן תרופות שגויות במהלך אבחון רופא?

מתן תרופות שגויות במהלך אבחון רופא לא קורה כל יום, אך נפוץ מספיק כדי לשמש כאחד מסוגי הרשלנות הרפואית הנפוצים והבעייתיים ביותר בעולם דיני הנזיקין.

למעשה, מדובר במקרה חמור במיוחד שמכניס לגוף המטופל תרופות וחומרים מיותרים שאין לו צורך בהם ולכן הם עשויים לחשוף אותו לסיכונים משמעותיים – ומעבר לכך, מונעים ממנו בינתיים תרופה הולמת שתפתור את הבעיה ותשים סוף להמשך התדרדרותה. לעוד מידע ולבירור מעמיק לחצו כאן.

 

האם ניתן לתבוע בגין מתן תרופות שגויות באבחון רופא?

תביעת רשלנות בגין מתן תרופות שגויות על ידי הצוות המטפל היא אפשרית ומתבקשת. הכנסת חומרים מיותרים וכימיים לגופינו, צריכה להביא עמה פיצויים וגם השלכות על הצוות המטפל שנהג ברשלנות וסיכן אותנו כך – בעיקר במקרים בהם אכן חל כאן נזק ישיר למטופל בעקבות הרשלנות שנגרמה.

מתוך ההבנה של חומרת המקרים הללו, בהחלט נהוג ומומלץ לתבוע במקרים בהם רופא סיכן את חייכם, כאשר קיבלתם מרשם לא נכון של תרופות, ונגרם לכם נזק והחמרה כתוצאה מכך.

 

מה צפוי לנו בתביעת רשלנות רפואית?

  • הצגת אירוע הרשלנות הרפואית לפרטיו – תביעת רשלנות רפואית בגין מתן תרופות שגויות, תכלול כמה שלבים. בשלב הראשון נצטרך לבנות יחד עם עורך הדין לרשלנות רפואית את הטענות וההוכחות שיסבירו היטב את האירוע ואת הרשלנות הרפואית שחלה בו. חשוב להציג באופן ברור ובהיר את הרשלנות שחלה על אף שהממצאים ומצבו הנתון של המטופל, דרשו טיפול אחר והולם.
  • חוות דעת מקצועיות – בהמשך, תביעת רשלנות רפואית כוללת גם חוות דעת של מומחים המכירים את עומקו של העולם הרפואי המדובר בתביעה. כך למשל עבור רשלנות רפואית בעולם הקוסמטיקה – התביעה תידרש להציג חוות דעת רפואיות מצד מומחים בעולם הקוסמטיקה.
  • אומדן הנזק והקשר הישיר שלו לרשלנות הרפואית – שלב חשוב ונוסף בתביעת רשלנות רפואית הוא הצגת הנזק והבעיות הרפואיות והנפשיות מהם המטופל שחווה רשלנות רפואית סובל כיום כתוצאה מהאירוע. זה הוא חלק חשוב בתביעה שישפיע גם על ניצחונה או כישלונה – שכן אם לא חל נזק מסוים למטופל, יהיה קשה להחשיב את המקרה כרשלנות רפואית – וגם ישפיע משמעותית על כמות הפיצויים שיקבל המטופל, בהתאם לחומרת מצבו הרפואי והשפעת הרשלנות על חייו.

אבחון רופאים

אולי תאהבו גם את: