ג׳ל השהייה

סובלים משפיכה מוקדמת בחדר המיטות? אם אינכם מעוניינים בשיטות טיפול פסיכולוגיות וכדורים, התקדמו לפתרונות מודרניים וקלילים יותר שמצריכים פחות זמן ופחות כסף. חומרים להשהיית השפיכה קיימים במגוון סוגים. מהו חומר השהייה? איך הוא עוזר לנו? ומה מיוחד בג׳ל ההשהיה?

 

מהו חומר השהייה?

מבין עשרות הפתרונות שמציע מנוע החיפוש בנושא חומרי השהייה לשפיכה מוקדמת, ניתן למצוא פתרון מתאים – אך כדאי לבדוק טוב את החומר הנבחר ואת המרכיבים מהם הוא מיוצר. חומר השהייה נועד לאלחש את איבר המין ברמה נכונה – דהיינו מאלחש במידה מספקת כך שתוכלו להחזיק זמן רב לפני הגמירה, ועדיין לשלוט בעוצמת הרגישות באיבר המין.

קיימים המון סוגים של חומרי השהייה טבעיים וכימיים. מומלץ ללכת על הסוג הטבעי על מנת למנוע תופעות לוואי או רגישות. השימוש בג׳ל נעשה במריחה על איבר המין כ-20 דקות לפני קיום המגע המיני. לאחר 20 דקות הג׳ל מתחיל לאלחש ולמנוע את תהליך הגמירה המוקדמת.

 

מהו ג׳ל השהייה?

ג׳ל השהייה טבעי הוא ללא צבע, טעם או ריח. מומלץ לרכוש ג׳ל ממרכיבים טבעיים שמאושרים ע״י משרד הבריאות. את הג׳ל, כמו את שאר חומרי ההשהיה, ניתן להזמין באופן מקוון ודיסקרטי. בעזרת הג׳ל אפשר ליהנות מגמירה מאוחרת ביחסי המין, ומכאן משיפור הזוגיות ואיכות חייכם. ג׳ל ההשהיה מעכב את תהליך הגמירה ללא פגיעה באיכות יחסי המין וההנאה מהם.

 

איך עוזר לנו חומר ההשהיה?

חומרי ההשהיה מתאימים לכל מי שסובל מגמירה מהירה ובמיוחד למי שסובל מרגישות יתר באיבר המין. מעבר ליעילותם, מדובר במוצר יחסית זול למתחריו בשוק, הוא קל להשגה וניתן למצוא אותו במגוון חנויות ואתרים. הבונוס הגדול שלו הוא שהוא דיסקרטי – רוב ספקי חומרי ההשהיה מציעים משלוח דיסקרטי עד בית הלקוח. חומרים אלו אינם דורשים מרשם וניתנים להזמנה או קנייה בכל זמן. ג׳ל השהייה הוא חומר מעולה לטיפול ראשוני בבעיה מאחר ואין לו סיכון בריאותי והוא נגיש מאוד.

 

איך לבחור מבין המבחר באינטרנט?

קיימים ג׳לים שונים להשהיה באיכויות ומרכיבים שונים וקיים הבדל גדול ביניהם. ישנם חומרי השהייה כימיים שהייתם מעדיפים שלא למרוח אותם על האזור החשוב והרגיש לנו ביותר, ולכן מומלץ לבחור בג׳ל שעשוי מחומרים טבעיים. דבר נוסף שיש להסתכל עליו הוא תופעות הלוואי העלולות להיגרם כתוצאה משימוש.

קיימים חומרי השהייה אשר יכולים לגרום לבעיות בריאותיות קשות ותופעות לוואי ממש לא רצויות. עם זאת, קיימים גם חומרים שעשויים להתברר כבריאים מאוד ואף ישפרו את אורח חייכם. כאשר אתם בוחרים את החברה ממנה תקנו, קראו חוות דעת, ביקורות והמלצות אמיתיות ואנונימיות על החומרים השונים. עשו בדיקה על היצרן והמייבא וודאו שהם מקור אמין ומוצלח.

בעיית שפיכה מוקדמת היא נפוצה ולא פשוטה, השימוש בג׳ל השהייה מחומרים טבעיים הוא אופטימלי וצעד ראשוני מושלם לטיפול יעיל בנושא.

שפיכה מוקדמת

אולי תאהבו גם את:

מה זה בטים
מה זה בטים?

הימורים מקוונים הופכים פופולאריים יותר ויותר, וכעת יש מגוון בטים (הימורים) זמינים למי שמעוניין לנסות את מזלם ברשת האינטרנט. בטים בהימורים מקוונים כרוכים בהימור כסף

קרא עוד »