עיצוב לוגו למתחילים – איך מתחילים? מאיפה מקבלים רעיונות?

לבעלי עסקים אין כיום הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי. בין היתר, אחד הדברים שמשפיע על הרושם הראשוני שאותו מקבלים הלקוחות הוא העיצוב הגרפי של הלוגו. אז איך מעצבים לוגו ומאיפה מקבלים השראה? הנה כל התשובות לוגו הוא אלמנט גרפי שאמור לייצג את העסק ולהעביר מסר ברור עבור קהל היעד והלקוחות.

לוגו טוב יכול למשל למשוך את תשומת הלב של אנשים שמתעניינים במוצר או בשירות, גם אם הם מעולם לא הכירו את החברה שעומדת מאחוריהם. במקביל, הלוגו גם אמור לחזק מערכת יחסים עם לקוחות קיימים וכך הוא תורם ליציבות ולרווחים של העסק גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

 

החשיבות של עיצוב מוצלח

מהאמור לעיל ניתן להבין את החשיבות של עיצוב לוגו עבור העסק המודרני. מלבד האופן שבו משתמשים בלוגו ככלי למיתוג, שיווק, פרסום, קידום ויחסי ציבור, הוא משפיע על הרושם הראשוני: כיום לבעלי עסקים אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי שגם יבליט אותם מול המתחרים, לכן חשוב לעצב לוגו מוצלח.

 

השראה לעיצובים טובים של לוגואים

החדשות הטובות הן שלוגואים שונים נמצאים סביבנו כל הזמן, כך שקל יחסית לקבל השראה עוד לפני שמחליטים איך לעצב אותם. אפשרות אחת למשל היא לגלוש אל אתרי האינטרנט של העסקים שעובדים בתחום שלנו, כדי לראות איך המתחרים מעצבים את הלוגו ועל מה הם שמים דגש מבחינת גודל, טקסט, צבעים, גרפיקה וכן הלאה. בנוסף, אפשרות אחרת היא להגיע מלכתחילה לבעלי מקצוע ולרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת.

 

מה התפקיד של מעצב גרפי?

השראה מלוגואים שונים היא הצעד הראשון בתהליך ארוך יותר. אחרי שמתחילים לחפש לוגואים ומקבלים כיוון כללי לגבי האופן שבו רוצים לעצב גם את הלוגו החדש, כדאי להתייעץ עם מעצב גרפי. התפקיד של מעצב גרפי הוא להביא לידי ביטוי את כל הדרישות של בעלי עסקים, תוך שהוא מביא בחשבון גם את ההשפעה על קהל היעד, על הלקוחות הפוטנציאליים ואפילו על העובדים.

 

מה עושים אם אין רעיון ללוגו?

היתרון של התייעצות עם איש מקצוע כמו מעצב גרפי הוא שניתן להשתמש בניסיון שלו. גם אם מגיעים לחברה מקצועית שמתמחה במיתוג למשל אבל לא מביאים אף רעיון עצמאי, סביר להניח שאצלם כבר יהיו את בעלי המקצוע הרלוונטיים. אותם בעלי מקצוע יסייעו לנו לחשוב מחוץ לקופסא ויביאו רעיונות שמתוכם רק יישאר לנו לבחור.

 

לוגו כהשקעה משתלמת

בסופו של דבר, לוגו הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. לא כדאי לוותר על העיצוב של הלוגו וצריך להתייחס אליו ככרטיס ביקור של המוצר או השירות. בשביל שכרטיס הביקור הזה יביא עוד לקוחות וישמור על לקוחות קיימים, עליו להיות מעוצב ברמה גבוהה.

עיצוב לוגו

אולי תאהבו גם את: