2 שיטות להגשת תיקון 190

לאחרונה נשמעים לא מעט קולות של תושבים שמעוניינים להגיש תיקון 190מבלי שיש להם ידע מקדים בנושא. יש מי שבכלל לא יודעים במה מדובר והם מחפשים קול שפוי שיאפשר להם לקבל את המידע בנושא, עוד לפני ההגשה. יש מי שיודעים מהו התיקון הזה, אך לא יודעים איך להגיש אותו. אם אתם נמנים מבין שני סוגי אנשים אלו וגם אם לא, כדאי שתקדישו את הדקות הבאות לקריאת המדריך הנוכחי.

 

מה זה בכלל תיקון 190?

הבטחנו לכם שתקבלו במדריך הנוכחי את התשובה לשאלה "מה זה בכלל תיקון 190" ואנחנו מקיימים. כדי שנוכל להסביר לכם במה מדובר, ראוי שנתחיל מההתחלה, בקצבת הזקנה שלכם. מדובר בעוגן המרכזי שצפוי להחזיק אתכם ולכלכל אתכם לאחר שתפרשו לפנסיה. משרד האוצר מכיר גם כן בחשיבות של קצבה זו, לכן, הוא אישר בשנת 2012 את תיקון 190 לפקודת מס הכנסה.

המטרה העיקרית של תיקון זה היא להחזיר את האטרקטיביות של החיסכון באמצעות קופות הגמל. תיקון 190 מאפשר להגדיל את מגוון הפטורים, כך שאזרחי מדינת ישראל מפקידים את הכספים שלהם בקופות הגמל והם יכולים למשוך אותם מהחיסכון בכל רגע נתון וליהנות מהטבות מס שונות.  כעת, כשאתם מבינים במה מדובר, אתם יכולים להכיר את 2 השיטות להגשת תיקון 190.

 

  • באמצעות מומחים אונליין

היום אפשר לבצע כמעט כל דבר דרך האינטרנט. אלו מכם שמעוניינים להגיש תיקון 190  צריכים לדעת שיש אנשים שמומחים בתחום ויכולים לבצע עבורכם את כל ההליך מרחוק. מדובר בשיטה הנוחה ביותר, שכן, היא כוללת את היתרונות הבאים:

  • צריך רק להרים טלפון או לכתוב את הפרטים שלכם
  • לא צריך להיתקע בפקקים
  • אין צורך לעלות על רכב או על תחבורה ציבורית כדי להגיע לפגישה

באותה הזדמנות, תוכלו להתייעץ עם המומחים ולקבל מידע בכל הנוגע לפנסיה שלכם ולקופת הגמל.

 

  • באמצעות מומחים פרונטליים

יש לא מעט יועצים פיננסיים שיכולים להיפגש אתכם אצלכם בבית, במשרד שלהם או בכל מקום אחר. יועצים אלו יכולים גם כן להגיש עבורכם את תיקון 190, אך חשוב שתדעו שהאפשרות הזו עשויה לסכן אתכם. שכן, מדובר באנשים שעוברים מבית לבית ובאים במגע עם אנשים אחרים. בתקופת הקורונה, עדיף להימנע ממגע עם אנשים, כך שאם תשאלו אותנו – עדיף שתבחרו באפשרות מספר 1 ותישמרו על עצמכם ועל בריאותכם.

 

למי מתאים תיקון 190?

יש מי שסבורים שחיסכון בקופת גמל לפי תיקון 190 רק עבור מי שיש להם הון גדול, מדובר בטעות. שכן, תיקון 190 מתאים לאנשים שעונים על הקריטריונים הבאים:

  • מי שעברו את גיל 60
  • מי שיש להם זכאות לקבצה של 4,525 לפחות

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן 2 השיטות להגשת תיקון 190 וכל המידע הנוסף הרלוונטי שהייתם צריכים לדעת בנושא.

עובר על ניירות

אולי תאהבו גם את: