אילו מתכונים שווים ניתן לעשות עם תנור ביתי

אם אתם מרגישים שהגעתם למיצוי עם התפריט הנוכחי שלכם, יש לנו פתרון עבורכם.

בעזרת התנור הביתי שלכם אתם יכולים שלל מתכונים שיהפכו כל ארוחה סתמית לחגיגה מיוחדת.

כל מה שאתם צריכים זה קצת מוטיבציה ולהיפתח לרעיונות חדשים.

אז אם עד עכשיו חשבתם שהתנור שלכם לא מסוגל להרבה, תחשבו טוב.

יש לנו כמה מתכונים שיפתיעו אתכם.

 

קצת על התנור הביתי:

התנור הוא למעשה שימור של שיטת האפייה המסורתית. אם בעבר היה נעשה שימוש באמצעות טאבון ביתי או תנורים שלא עבדו על חשמל, היום התנור הוא האמצעי המרכזי שבעזרתו ניתן לאפות, אבל למעשה, אתם צריכים לדעת שניתן להשתמש בתנור להרבה יותר מסתם אפייה. אז הנה כמה דברים שווים שהתנור שלכם מסוגל לעשות, ואולי לא ידעתם.

 

  1. עישון של בשר ודגים:

אם חשבתם שבשרים ודגים מעושנים זה עניים של מסעדות בלבד, תחשבו שוב. התנור שלכם הוא כלי מצוין לעישון של נתחי בשר ודגים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הנתח המתאים לעישון, לתבל אותו קצת לפי ההוראות ולתת לו לנוח בתנור בחום נמוך לזמן ממושך. מהתוצאה אנחנו ניתן לכם ליהנות לבד.

 

  1. הכנת לחמים איכותיים:

לחם אולי נשמע כמו עוד מוצר גנרי שכבר אין מה לחדש בו, אבל חשוב שתדעו: אין דבר שמושך יותר מחיאות כפיים מלחם חם וטרי. בכל ארוחה שבה תגישו לחם שאתם אפיתם הוא כנראה יגרוף את כל המחמאות. התנור שלכם מסוגל להוציא לחמים שלא האמנתם, התפקיד שלכם זה רק לתת לו את הבצק הנכון.

 

  1. תבשילי בשר ארוכים:

נתחי בשר רבים דורשים בישול ארוך מאוד של כמה שעות. אבל אם אתם רוצים קצת לגוון, גם התנור שלכם יכול לעשות את העבודה הזו, ולמען האמת, בצורה טעימה הרבה יותר. מצאו את החום הנדרש עבור אותו נתח ותנו לו לנוח בתנור את הזמן שהוא צריך. כשהוא יצא מהתנור אתם לא תאמינו שאת זה התנור הביתי שלכם עשה.

 

  1. פיצות איכותיות:

אם עד עכשיו התרגלתם להזמין פיצה בכל פעם שהתחשק לכם את המאכל המטריף הזה, הגיע הזמן לשים לזה סוף. התנור הביתי שלכם מסוגל להוציא לכם פיצה טובה הרבה יותר, אם התאמה אישית לתוספות שרק אתם אוהבים. בחרו את הבצק הנכון עבורכם והוסיפו מעליו את הגבינה האיכותית ביותר. התוספות האישיות שלכם יהפכו את הפיצה הזו להיות הטעימה ביותר שאכלתם.

 

לסיכום:

התנור הביתי שלכם מסוגל להרבה יותר ממה שאתם חושבים. אם נמאס לכם מהתפריט הרגיל ואתם רוצים להכניס קצת צבע למטבח שלכם, ישנם מספר מתכונים שאותם תוכלו להכין רק עם התנור שלכם. בין אם מדובר על לחם איכותי או על בשר מעושן, התנור שלכם יוכל להתמודד עם כולם בהצלחה ואת המחמאות אתם תקבלו.

אפייה

 

אולי תאהבו גם את: