כל מה שצריך לדעת על דלקן אוניברסלי

כל מי שמחזיק ברכב יכול לומר בבטחה שדלק הוא מצרך בלתי נפרד מחייו, שמקל ומאפשר לנו לנוע ממקום למקום. אולם, צריכת הדלק וההתעסקות בו עלולה מעט להעיק ולהכביד עלינו מבחינה כלכלית. על כן, רבים בוחרים לעבור לשימוש בדלקן אוניברסלי שהופך את ההתעסקות בדלק מבוקרת וחסכונית יותר.

צריכת דלק היא חלק בלתי נפרד מחייהם של אלו שמחזיקים ברכב, החיים והשגרה מאלצים אותנו לצרוך דלק בכמות גדולה למדי, מה שגורר הוצאות כלכליות די כבדות שעלולות להכביד עלינו מפעם לפעם.הדלקן האוניברסלי נועד להקל על בעלי הרכב, הן בכל הנוגע להתעסקות עם פעולת התדלוק והן מבחינת הוצאות וצריכת דלק בצורה חסכונית ומבוקרת יותר.

 

מה זה דלקן אוניברסלי?

למעשה, הדלקן הוא מוצר שפותח בישראל אי אז בשנת 1983, במטרה לייעל את תהליך התדלוק כולו – הדבר קורה באמצעות רכיב אלקטרוני שנקלט באמצעות גלי רדיו, כך למעשה ניתן להתחיל לתדלק ללא אמצעי תשלום של ממש. היכנסו ל – http://imaginarium.co.il .לקבלת פרטים נוספים. הנהג יכול להחנות את רכבו ליד משאבת הדלק, להניח אותה בפיית הרכב ולהתחיל לתדלק, פרטי הרכב והדלקן עצמו נקלטים באמצעות הרכיב האלקטרוני וכך ניתן לתדלק ביתר קלות וללא התעסקות מיותרת שנהגים ללא דלקן נאלצים להתמודד עמם – תשלום, כניסה לחנויות הנוחות על מנת לבקש שיפתחו את המשאבה והקלדת מספר רכב/זהות.

 

ניתן לתדלק בכל מקום

בשנת 2018 נכנסה לחוק רפורמת הדלקן האוניברסלי שלמעשה קבלה שכל נהג בעל דלקן אוניברסלי יוכל לתדלק בכל תחנת דלק באשר היא, כך הדלקן האוניברסלי מעניק לנהגים נוחות יתרה בכל הנוגע למיקום גיאוגרפי או תלות מסוימת בחברת דלק. בנוסף, רפורמת הדלקן האוניברסלי למעשה יצרה תחרות בשוק הדלק שהיטיבה מאוד עם הנהגים וחברות דלק קטנות יותר כאחד – הנהגים נהנים ממחירים אטרקטיביים יותר וחברות הדלק הקטנות נהנות מעוד ועוד לקוחות שמתדלקים אצלן.

 

החיוב יורד פעם בחודש

חיובי הדלק בשימוש בדלקן אוניברסלי יורדים רק אחת לחודש, ולא בכל פעם שמבצעים שימוש בדלקן – מה שאומר שהמעקב אחר הוצאות צריכת הדלק של הנהגים יכול להיות הרבה יותר מבוקר ואף חסכוני. החיוב החודשי מגיע בצורה מפורטת – ומציין את עלויות התדלוק בכל שימוש ומיקום תחנות הדלק שעצרנו בהן. הדלקן מאפשר לנו לבצע מעקב אחר ביצועי הרכב שברשותנו, הן מבחינת הוצאות בהשוואה לקילומטרים שנסענו והן בזיהוי בעיות המצריכות טיפול.

 

הגנה מפני הונאות וגניבות

הרכיב האלקטרוני מוצפן בדלקן האוניברסלי, וגם ברכב שלנו, כך למעשה הוא מונע מקרים של גניבות והונאות – כלומר, הדלקן האוניברסלי יכול להיות בשימוש רק אל מול הרכב שבו מוצפן החלק השני של הרכיב האלקטרוני. לסיכום, הדלקן האוניברסלי בהחלט מקל על חיי הנהגים – הן מבחינת הוצאות הדלק החודשיות והן מבחינת נוחות השימוש והפחתת תעסוקה מיותרת בפעולות שעלולות להכביד עלינו בזמן השגרה המהירה של חיינו.

מילוי דלק לרכב

אולי תאהבו גם את:

תביעת רשלנות רפואית בבית חולים
תביעת רשלנות רפואית בבית חולים

תביעות רשלנות רפואית הן תביעות מורכבות וסבוכות במיוחד, תביעות אלו הן פעולות משפטיות מורכבות המתקיימות כאשר ספקי שירותי בריאות שונים אינם עומדים בסטנדרט הטיפול, וכתוצאה

קרא עוד »
ביטוח לאומי
ביטוח לאומי אבטלה

אבטלה, מצב לא נעים בכלל שלצערנו עם מגפת הקורונה אנשים רבים חוו. אנשים אשר מוצאים עצמם במצב של אבטלה ללא עבודה, לא תמיד יודעים כיצד

קרא עוד »