מלונות מומלצים בגן עדן

 כולנו חולמים על חופשה חלומית בתאילנד, גן עדן לחובבי החופים הזהובים עם המים התכולים.

שני איים מהפופולריים והמתוירים ביותר בתאילנד הם קופיפי וקופנגן, וטיול אליהם ישכיח מכם כנראה את כל צרות העולם, ובטח את הצרות שלכם.

שניה לפני שאתם אורזים תיק גדול עם כל מה שצריך, קבלו המלצה על שני מקומות מצוינים להתארח בהם, אחד בכל אי .

 

שני צעדים ואתם בחוף הים

פיפי קוקו ביץ' ריזורט הוא ריזורט 4 כוכבים בקו פי פי, מרחק כמה צעדים מחוף הים. נמצא במרחק הליכה מכמה חופים. טון סאי ביץ' עם החולות הלבנים נמצא 300 מטר מהמלון ומאנקי ביץ' במרחק 600. זה גם המרחק לחוף לו דאלום.

מזח טון סאי, בו תוכלו לתפוס מעבורת, נמצא במרחק של 500 מטר. פארק המים פיראט איילנד אדבנצ'רס נמצא במרחק 500 מטר. תוכלו להגיע אל מפרץ אאו פו בנסיעה של 3.6 ק"מ. מערות ויקינג שוכנות במרחק 5 ק"מ.

האזור מעולה לשנורקלינג, צלילה, דיג ופעילות ימית אחרת. במלון ישמחו לסייע בארגון הפעילויות האלה. תוכלו גם להנות מהבריכה הגדולה של המלון, שמוקפת במיטות שיזוף, בונגלוס ועצים ירוקים. יש גם בר בריכה בו תוכלו להתרענן ומגוון משחקי וצעצועי מים. אתם מוזמנים גם אל הספא של פיפי קוקו ביץ' ריזורט שמציע לכם מגוון סוגי עיסויים, מהם תוכלו להנות מול נוף מעולה.

החדרים בפיפי קוקו ביץ' ריזורט הם למעשה בונגלוס מפנקים ומודרניים שמציעים המון מרחב ואבזור ברמה גבוהה. יש בהם מרפסת או פטיו וגם נוף. בפנים מחכים לכם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לווין, פינת ישיבה, מיני בר, כספת, קומקום חשמלי ואמצעים להכנת קפה ותה. חדר הרחצה הצמוד כולל חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח בחינם וגם מייבש שיער. גם רשת האינטרנט האלחוטי של המלון זמינה עבורכם בחינם בכל שטחי הריזורט.

בזמן השהות שלכם בריזורט אתם יכולים להנות משירותיה של מסעדת הבית, שמגישה אוכל אירופאי טרי וטעים לצד מנות מהמטבח המקומי. במקום יש גם גם מרתף יינות עם מגוון בקבוקים. מדי בוקר מחכה לכם שם ארוחת בוקר מושקעת ועשירה בבופה שכוללת מגוון מאפים, דגני בוקר, גבינות ונקניקים בסגנון מערבי לצד מנות בוקר תאילנדיות. בקרבת המלון תמצאו גם כמה ברים וסניפים של רשתות מזון מהיר.

בין השירותים הניתנים במלון: קבלה שפועלת מסביב לשעון, עמדת תיירות בה תוכלו לקבל מידע על האזור ולהזמין כרטיסים לאטרקציות שונות ושירות חדרים. במקום קיימת חניה לשימוש האורחים ויש בה גם תחנת טעינה לרכבים חשמליים.

 

יוקרה ופינוקים – כי למה לא בעצם?

קופו קופו פנגן הוא ריזורט 5 כוכבים שמציע חוויה אירוח מפנקת בוילות על החוף ועם ספא יוקרתי. המקום נמצא ממש על קו המים ומציע בריכת שחיה וטיפולים שונים עם מוצרי קוסמטיקה מובחרים. לרשותכם עומדת גם מסעדה ושני ברים.

המים התכולים של חוף נאייווק נמצאים במרחק כמה צעדים בלבד מהריזורט. תוכלו להתרווח על החול הלבן או לשבת בין העצים הטרופיים הסמוכים לקו המים. האזור מעולה גם לצלילה, שנורקלינג, שייט ודייג. במלון ישמחו לסייע לכם בארגון פעילויות ספורט ימי שונות.

בתוך המתחם, ממש מול קו החוף, מחכה לכם בריכת השחיה של המלון. היא מוקפת בגינה טרופית ולצידה דק, עליו תוכלו להשתזף. אתם מוזמנים גם לספא המפנק, שפועל בשיתוף פעולה עם חברת הקוסמטיקה היוקרתית ל'אוקסיטן. תוכלו לקבל שם עיסויים מקצועיים, טיפולי יופי וטיפולי קוסמטיקה.

המלון נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה ממזח טונגסלה וממדרחוב תונג סאלה הסמוך. אם תרצו לבקר בקוסמוי, תוכלו להגיע לשם בשיט של חצי שעה. אל מפל פאנג תצטרכו לנסוע 6 ק"מ. נמל התעופה הבינלאומי סאמוי נמצא במרחק 22 ק"מ. במלון מציעים הסעות ישירות משם ובחזרה ומשך הנסיעה היא 90 דקות.

החדרים בקופו קופו פנגן מרווחים, מפנקים ועצבו תוך הקפדה על נוחות ויופי. כל היחידות ממוזגות ויש בהן חלונות מהרצפה עד התקרה עם נוף לים. יש בהן טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, פינת ישיבה, שולחן כתיבה, מיני בר, קומקום ואמצעים להכנת קפה ותה. חדר הרחצה הצמוד שלכם גדול ומפנק במיוחד. תמצאו שם אמבטיה ומוצרי טיפוח של חברת ל'אוקסיטן היוקרתית וגם מכונות קפה של חברת סגפרדו. בחדרים המשודרגים יש גם בריכה פרטית. אינטרנט אלחוטי זמין עבורכם בחינם.

מול נוף מרהיב של המפרץ, מסעדת הבית תגיש לכם מנות תאילנדיות עשויות בקפידה וגם מנות עם פירות ים טריים. בריזורט מחכים לכם גם שני ברים שיגישו לכם משקאות אלכוהוליים ושייקים.

גם השירות במלון הוא ברמת 5 כוכבים. עמדת הקבלה זמינה 24 שעות ביממה וניתנים שירותי קונסיירז' וגם שירותי הזמנת כרטיסים ומידע תיירותי. במקום אפשר לקבל שירותי מכבסה ויש גם חניה פרטית בחינם לאורחי המלון.

 

 

מיטה זוגית

אולי תאהבו גם את: