4 דברים אשר חשוב לבדוק בקניית כלי כסף

כלי כסף לא קונים מכל אחד. על מנת לבחור מוצרים עמידים באיכות מעולה ואחריות, יש לאתר את היצרנים והמשווקים המומלצים ביותר. המאמר יעסוק ב-4 דברים שחשוב לבדוק לפני קניית כלי כסף.

 

1 – איכות חומר הכסף

הכסף הוא מתכת מאוד שימושית בעיקר כשמדובר בתכשיטים וכלי כסף. ביום יום אנו משתמשים במטבעות כסף, בעיצוב הבית, המטבח, אלקטרוניקה וכד'. הכסף הוא חומר שאינו נוטה להחליד. המראה שלו ייחודי, אלגנטי, יוקרתי ונוצץ ולכן השימוש בכלי כסף בעיקר לאירוח, כחפצי יודאיקה או לשבתות וחגים הפך לפופולרי מאוד בבתים רבים.

זו הסיבה שהכלים או החפצים שעשויים מכסף צריכים להיות איכותיים ולתת תמורה לרוכשים אותם. כלי כסף אמורים להחזיק לאורך שנים כאשר מדובר בכסף טהור. כמו כן, ציפוי הכסף על כלי הנחושת צריך להיות מספיק עבה על מנת שיהיה ניתן לעבד, לעטר ולחרוט עליו בעבודת יד.

 

2 – המחיר לא פחות חשוב

מחיר הכסף נמצא בעלייה בשנים האחרונות והוא נמדד על פי משקל החפץ ואחוזי הטוהר שלו. למשל, פמוט ששוקל 100 גרם עם 92% כסף טהור יהיה יקר יותר מפמוט עם 70% כסף. בחנויות המוכרות כלי כסף ביד שנייה ישנו אף תמחור הקשור לגיל החפץ, לנדירות ולהיסטוריה שלו.

כאשר מדובר בכלי כסף חדשים מומלץ למצוא יצרן בעל מוניטין שגם הוא יעלה את ערך הכסף. ביחד עם זאת, כאשר קונים כלי כסף מומלץ להשוות מחירים בין החנויות השונות אך בשום אופן לא להתפשר על האיכות. כמו כן, שימו לב למבצעים בעיקר לקראת החגים בהם היצרנים מורידים מחירים.

 

3 – אמינות ושירות היצרן

לגבי אמינות חשוב לבדוק את מוניטין היצרן ואיכות עבודתו בהתאם להמלצות וחוות דעת בפורומים השונים או בקבוצות החברתיות. למשל, האחים חדד כסף טהור נחשבים למספר אחת בשוק מבחינת אמינות, איכות ומחיר הכלים. באתר המקוון של החנות ניתן למצוא מבחר מגוון של כלי כסף טהור בעבודת יד ולהזמין בקלות דרך האינטרנט את הכלים לבית או כמתנה.

האתר מאפשר תשלום מאובטח וקבלת המוצר במסירה עצמאית או במשלוח עד הבית בין 7-10 ימים. לאחים חדד יש שיטה המייחדת את המוצרים שלהם. את הכלים מהנחושת הם טובלים באמבט כסף טהור ולכן אחוזי הכסף הם גבוהים וחומר הציפוי עבה במיוחד וקל לניקוי. מדובר על כלים עמידים לשנים ארוכות מבלי צורך להחליף אותם לאחר מספר שנים.

 

4 – יש למי לפנות

באופן כללי כאשר רוכשים מוצרים בחנות ווירטואלית חשוב שתהיה כתובת המעניקה אחריות אליה ניתן לפנות במידה והכלי פגום או המשלוח מתעכב וכד'. יתרה מכך כשמדובר בכלי כסף יוקרתיים. לפיכך, בחרו בחנות עם מענה אנושי וכתובת אליה ניתן לפנות ואל תתפתו לרכוש מוצרים כאלו אצל כל אחד.

אייקון כניסה של חנות
אייקון כניסה של חנות

אולי תאהבו גם את: