איך יודעים מתי צריך להחליף מנעול

כאשר המנעול תקול או נשחק, קרוב לוודאי שניתקע ולא נצליח לפתוח אותו, ונאלץ לקרוא לפורץ מנעולים ולשלם כסף לא מועט.

כדי להימנע מבעיות במנעול ולוודא שלא נצטרך לעולם לחוות שחיקה של מנעול שנועלת אותנו בתוך או מחוץ לבית או לרכב – כדאי להיות ערים למצב המנעול שלנו ולעקוב אחרי כמה סימנים בסיסיים, שיסמנו לכם

שכדאי להחליף את המנעול ולטפל בו בהקדם לפני שחיקה חמורה שלו.

כדי לעשות זאת נכון ולשים לב לשחיקת המנעול בזמן – לפניכם הכל על איך יודעים מתי צריך להחליף מנעול.

 

באילו מקרים כדאי להחליף מנעול?

ישנם מספר מקרים בהם יש צורך להחליף מנעול, בהקדם האפשרי כדי לא להחמיר את המצב ולבסוף להיתקע מחוץ או בתוך הבית. במידה ואתם חווים מקרה כזה, כדאי ליצור קשר עם מנעולן מומחה כמו מנעולן עכשיו. לכן, לפניכם מספר סימנים ומקרים שיאותתו לכם על החלפת מנעול בזמן:

 

המנעול שבר את המפתח

במידה והמפתח נשבר לכם בתוך המנעול אתם חייבים להחליף את המנעול מאחר ותקוע בו ככל הנראה חלק מהמפתח, ועצם זה שהוא אף נתקע – מצביע על בעיה ותקלה שהיו במנעול ושיש צורך לטפל בהם. גם אם הצלחתם לבסוף להוציא את המפתח השבור מפתח המנעול, עדיין חשוב להחליף מנעול כי מדובר ככל הנראה בתקלה שגרמה לכך.

 

לאחר פריצה ולמען שדרוג אבטחה

לאחר פריצה לבית, מומלץ להחליף מנעול. אם הפורץ הצליח לחדור לביתנו הוא כנראה שבר את המנעול, או הצליח לפרוץ אותו באיזושהי דרך. במקרים כאלה חלה גם הסכנה שהוא שכפל לעצמו מפתח ועלול לחזור שנית. לכן, תהיו חייבים להחליף מנעול במידה והוא נשבר אך גם מומלץ להחליפו בכל מקרה, כדי לוודא שהפורץ הזה לא יוכל לחזור, וכדי לוודא שהמנעול הבא שלכם – יותר מאובטח וקשה לפריצה ממה שהיה לכם ונפרץ.

 

כשהידית נפולה והמנגנון שחוק

כאשר ידית הדלת נפולה, ולא מצליחה לפתור מספיק טוב וחזקה כמו פעם את הלשונית וכך את הדלת – ייתכן ואתם צריכים להחליף את מנגנון הדלת וכך את המנעול עצמו. במקרא כזה כדאי להתייעץ עם מנעולן כדי לוודא האם אתם צריכים להחליף את כל המנעול או רק חלק מסוים יספיק. כאשר ידית נפולה והלשונית לא נפתחת עד הסוף – הדבר מצביע על תקלה מסוימת במנגנון הדלת, בעיה שכמו כל דבר מחמירה ונשחקת עוד עם הזמן ועלולה להוביל לדלת תקועה. לכן מדובר בסימן ואור אדם – קראו למנעולן או החליפו את המנגנון.

 

מעבר דירה

במעברי דירה, נהוג להחליף את מנגנון הדלת כדי לוודא שלשכן, לחבר של הדייר הקודם או לדודה שלו – אין את המפתח לדירה שלכם, ואתם יכולים להיות בראש שקט שאתם הבעלים היחידים של מפתח למנעול הקיים. מעבר דירה הוא אירוע בו מומלץ לשנות את המנעול ולחדש אותו עבורכם.

 

פריצת דלת

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »