איטום גגות באופן מקצועי שיחזיק להרבה שנים

איטום גגות זוהי פונקציה חשובה ביותר בכל בית, אשר מעטים מאיתנו מקדישים לה את תשומת הלב הראויה ובודקים שאכן קיים בבית איטום חזק ועמיד בגג המבנה.

בדיקת איטום הגג באופן תקופתי, וחידוש האיטום במידה ונראה שהוא כבר אינו עמיד כפי שהיה, יוכל לחסוך לכם עוגמת נפש רבה בימי חורף גשומים בהם האיטום הלקוי עלול לגרום להצפות ורטיבות ברחבי הבית.

מהם הדברים שכדאי לדעת על איטום גגות?

 

איטום גגות – צורך חיוני וחשוב בכל בית!

אם אתם מכירים את התחושה הלא נעימה שקיימת ברגע שאתם מגלים שהבית שלכם מוצף במים, שישנה רטיבות על גבי קירות הבית או שישנו ריח של טחב ברגע שנכנסים לבית, סביר להניח שאתם כבר יודעים מהי החשיבות של איטום הגג בבית שלכם.

איטום הגג משמש על מנת להגן על מבנה הבית שלכם מפני חדירת מי גשמים. האיטום מתבצע בעיקר לפני תחילת עונת החורף, כאשר אנשים רבים רוצים "להקדים תרופה למכה" ולהימנע מסיטואציה דומה לזו שתיארנו, ולכן ממהרים לבדוק את איטום הגג שלהם ולהזמין איש מקצוע לבצע איטום גג מקצועי עוד לפני יום הגשם הראשון בשנה.

 

כיצד ניתן לבצע איטום גגות איכותי ומקצועי?

איטום גגות מתבצע על ידי אנשי מקצוע, שמכירים את כל חומרי הגלם השונים שמשמשים לאיטום (זפת, חומרים פלסטיים, חומרים ביטומניים ועוד), וידעו בצורה הטובה ביותר כיצד להתאים את חומר הגלם עבור הגודל והמבנה הספציפיים של הגג שלכם.

איש המקצוע יבצע הכנה מקדימה לגג שלכם לפני האיטום, שכוללת בין היתר בחינה של חומר האיטום הקיים כבר עכשיו, פינוי פסולת וניקוי הגג בצורה יסודית וקילוף של שאריות חומרי איטום ישנים – על מנת להבטיח שהאיטום החדש ייצמד באופן אופטימלי לגג.

את האיטום מומלץ לבצע עוד לפני תחילת עונת החורף – כלומר בעונת האביב, הקיץ או בתחילת עונת הסתיו. ככל שתדחו את מועד ביצוע האיטום אל תוך החורף, כך הסבירות שתתרחש הצפה או רטיבות בבית שלכם תגדל, וכן סביר להניח שפעולת האיטום עצמה תהיה יקרה יותר ככל שהביקוש לביצועה גדול יותר (כאמור, שיא הביקוש הוא בעונת החורף).

 

צריכים ביצוע מקצועי ואיכותי של איטום גגות? עכשיו זה בדיוק הזמן!

אם עוד לא הכנתם את גג הבית שלכם לעונת החורף, ולא ביצעתם בדיקה האם האיטום בגג שלכם עדיין עושה את העבודה או שמא יש להחליף אותו באיטום חדש – עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות זאת!

כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט https://k-h-azrad.co.il, שם תוכלו לקבל הצעת מחיר גמישה ואטרקטיבית מאנשי מקצוע איכותיים ואמינים, שידאגו שאתם החורף הקרוב תעבירו בשלום ובבטחה – וללא הצפות, נזילות, רטיבות בקירות או כל תופעה חורפית אחרת שאינה רצויה בכותלי הבית שלכם.

 

אנשי תחזוקה

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »