האם נשיכות צעצועים משנות לכלב את מבנה השיניים?

חלק מבעלי הכלבים חוששים לרכוש צעצועים לכלבים שלהם מחשש שיתעסקו בלעיסתם וזה עלול לשנות את מבנה הלסת הטבעי שלהם. האמת היא שנשיכת צעצועים לא רק שלא משנה את מבנה הלסת, אלא גם טובה לכלבים שלכם. 

 

מחזק את שרירי הלסת והשיניים

צעצועים הם אחת מהדרכים הטובות ביותר שלכם לפנק את הכלב שלכם. כלבים אוהבים לשחק ולהשתולל ולכן הצעצועים יהיו עבורם חוויה מהנה ומתמשכת. הצעצועים לא רק שמהנים עבורם, הם גם מאוד בריאים לשיניים שלהם. העיסוק של הכלבים בלעיסת הצעצועים לא רק שלא תשנה את מבנה הלסת שלהם, אלא אף תסייע להם לחיזוק שרירי הלסת והשיניים. לעיסה ממושכת של צעצועים תתרגל לכלבים שלכם את האחיזה באמצעות הפה ותפעיל את שרירי הלסת שלהם על בסיס קבוע.

כמו כל שריר בגופם, עבודה על שרירי הלסת תביא להתחזקות של השרירים ובכך הכלב שלהם יהיה בעל לסת בריאה וחזקה יותר. פעולת הלעיסה אף תסייע לחיזוק השיניים, בכך שיורגלו ללעיסה חזקה לאורך זמן וגם הן יתחזקו בעצמן. אם אתם רוצים לפנק את הכלבים שלכם בצעצועים איכותיים שיעזרו להם להתחזק ויפיקו להם הנאה, אתם מוזמנים לבקר באתר https://chowchow.co.il ולמצוא שם מגוון רחב של צעצועים איכותיים ומושלמים. הכלבים שלכם יודו לכם על כך.

 

גם הכלב שלכם מחליף שיניים

רבים לא יודעים זאת, אבל גם כלבים מחליפים שיני חלב בשיניים קבועות. כלבים נולדים ללא שיניים כלל ומתחילים להצמיח שיני חלב בשבועות הראשונים לחייהם. החל מהחודש השלישי, הכלבים מחליפים את שיני החלב בשיניים קבועות. תהליך החלפת השיניים משתנה בין כלב לכלב (בהתאם לסוגו, גודלו ומשתנים פיזיולוגיים והתפתחותיים אישיים). יחד עם זאת כלל תהליך החלפת השיניים יסתיים אצל כל הכלבים עד גיל 7 חודשים. דעו כי גם לאחר תום תהליך החלפת השיניים, לא יצמחו לכלב כל שיניו ובהמשך חייו יצמיח שיניים טוחנות נוספות.

תהליך החלפת והצמחת השיניים הינו תהליך לא נעים ואף כואב עבור הכלב, בדיוק כמו שלתינוקות וילדים. דרך ההתמודדות של הכלב עם חוסר הנוחות הוא חיפוש אחר דברים לנשוך על מנת להקל על כאביו בחניכיים. רכישת צעצועים לעיסים לכלב תמנע ממנו מלנשוך חפצים ותסייע לו להקלה בתהליך הכואב. כך שגם אתם תרוויחו מזה ותוכלו להיות רגועים שהכלב לא יהרוס חפצים אחרים בבית.

 

תנו לכלב להתעסק במשהו

צעצועים לא רק שבריאים לשיניים וללסת של הכלב, הם גם עיסוק מהנה עבורו. הצעצועים ישמשו כמשחק ואמצעי להעברת הזמן בהנאה ובדרך בריאה עבור הכלב, במיוחד בזמנים שאתם לא נמצאים בבית איתם. בנוסף, גם אתם תזכו ליהנות מהכלבים שלכם. באמצעות הצעצועים יהיה לכם אמצעי משחק רבים עם הכלבים שלכם, וכך תוכלו ליהנות ולהעמיק את הקשר עם הכלב שלכם.

Lepale / Pixabay

אולי תאהבו גם את:

תביעת רשלנות רפואית בבית חולים
תביעת רשלנות רפואית בבית חולים

תביעות רשלנות רפואית הן תביעות מורכבות וסבוכות במיוחד, תביעות אלו הן פעולות משפטיות מורכבות המתקיימות כאשר ספקי שירותי בריאות שונים אינם עומדים בסטנדרט הטיפול, וכתוצאה

קרא עוד »
ביטוח לאומי
ביטוח לאומי אבטלה

אבטלה, מצב לא נעים בכלל שלצערנו עם מגפת הקורונה אנשים רבים חוו. אנשים אשר מוצאים עצמם במצב של אבטלה ללא עבודה, לא תמיד יודעים כיצד

קרא עוד »