הדפסה על בגדים – איך להתאים את הבגדים למקצוע?

כפי שאומר הפתגם הידוע "הבגד עושה את האדם" – לבושו של אדם מעיד על אופיו, טעמו, מעמדו ומשלח ידו. לכן במקרים רבים יהיה נכון לומר גם ש"הבגד עושה את המקצוע".

עיסוקים רבים מתואמים עם סגנונות לבוש אופייניים.

בכתבה הבאה נענה על השאלה איך להתאים בגדים למקצוע, בהקשר של הדפסה על בגדים.

 

פרסומת חיה ונושמת

להדפסה על חולצות יש שימושים רבים, החל מיצירת מזכרות מאירועים משמעותיים ועד לחיזוק הגיבוש וגאוות היחידה של ארגונים שונים. אחד הדברים היעילים שניתן להשיג באמצעות הדפסה על חולצות הוא פרסום חי ונושם לעסק.

בעלי מקצוע שונים אשר פוקדים את בית הלקוח לבושים חולצות בהדפסה אישית  מטמיעים את שם העסק ותחום התמחותו אצל כל מי שנקרה בדרכם. אינסטלטורים, חשמלאים ושאר בעלי מלאכה שמעוניינים לשווק את עצמם יעשו טוב אם ישקיעו בחולצות מודפסות אשר נושאות את שם ולוגו העסק, וכן פרטי התקשרות כגון כתובת ומספר טלפון. אמרה זאת נכונה לסקלה רחבה של מקצועות, החל מעבודות פיזיות פר סה כמו גינון או התקנת דודים, ועד לעיסוקים אחרים כגון הסעדה, מסחר ועוד. חשוב להתאים את סוג החולצה והגזרה כך שיתאימו לעבודה. כך למשל, לשיפוצניק שעוסק בעבודה פיזית ונמצא רוב שעות העבודה על הרגליים מומלץ ללבוש חולצת עבודה מתאימה שמנדפת זיעה ואפשר ללכלך ללא נקיפות מצפון.

 

מתאימים חולצה לסמכות

לפעמים חולצה מודפסת לא צריכה לגלות כל מידע פרט למקצועו של הלובש אותה. סטייל זה של חולצות מודפסות נפוץ מאוד בתפקידים בהם עולה הצורך לזהות את בעל המקצוע על מנת לבקש ממנו עזרה מקצועית מתאימה. מציל הוא כמובן התפקיד הקלאסי העונה להגדרה זאת, אך קיימים עוד עיסוקים רבים בהם נהוג הסטייל המדובר. מדריכים מסוגים שונים נוהגים ללבוש חולצה המעידה על עיסוקם, וכן בעלי תפקידים שונים בצה"ל. חולצה מודפסת מסוג זה צריכה להיות עם כיתוב ברור ובולט ולכן רצוי גם שיהיה קונטרסט בין צבע הטקסט לצבע החולצה על מנת להקל על הקריאה. חולצה שחורה עם כיתוב לבן היא הבחירה הידועה ביותר להדפסות אלו.

 

לא מזניחים את הראש

בעלי תפקידים רבים חובשים כיסויי ראש שונים במסגרת עבודתם. כך למשל אנשי כוחות הביטחון, טבחים ובעלי מקצוע כמו גננים או מדריכי טיולים אשר במסגרת עבודתם חווים חשיפה מרובה לשמש. כל עובד מהרשימה שלעיל עשוי למצוא תועלת בכובע מודפס אישית. פרסום שמו של הארגון ברבים, חיזוק ההזדהות אתו ושמירה על הבריאות הם רק שלושה מהיתרונות שיכול למצוא מעסיק שמחייב את עובדיו לחבוש כובע בהדפסה אישית. כמובן שסוג הכובע צריך להתאים למשלח היד הרלוונטי – כך למשל מדריך טיולים יזדקק לכובע רחב שוליים המעניק הגנה מקסימלית מקרני השמש בעוד שטבח זקוק לכובע לאיסוף השיער ועל כן יכול להסתפק גם בכובע מצחייה פשוט.

 

שתי חולצות ספורט

אולי תאהבו גם את: