5 רעיונות ליום הולדת לילדים

בשנים האחרונות הפקות יום ההולדת גם לילדים צעירים הפכו להפקה גדולה. בעידן שגם הילדים רוצים לחגוג וליצור אירוע בלתי נשכח וגם ההורים רוצים ליצור אירוע הפקתי ומושקע, אין ספק שהשוק הולך וגדל. אם גם אתם עומדים בפני תכנון וארגון יום ההולדת לאחד מילדיכם סביר שנתקלתם בכמה דילמות, מה מומלץ להזמין לאירוע האומנותי, האם בכלל כדאי להזמין הופעה פרטית לאירוע, איזה קייטרינג ואולם מומלצים ועוד ועוד.

ללא כל ספק יש הרבה בלגן וכאב ראש בתכנון אירועים גדולים ובדיוק בשביל זה המאמר שלפניכם. הוסיפו לקרוא וגלו מספר רב של טיפים שיעזור לכם לתכנן את האירוע המושלם לילדים שלכם.

 

תכנון האירוע המושלם

בכדאי לקבל תוצאה של אירוע מושלם ומקורי אין ספק שיש להשקיע הרבה זמן מראש בתכנון וארגון. חשוב מאוד שתקחו לכם רגע לרשום ולתכנן רשימת משימות ודברים שיש לשים אליהם לב, וזאת כדי שלא תגיעו לרגע האחרון ללא פתרונות. לפניכם מספר טיפים ליצירת האירוע המושלם:

  1. בחירת נושא: בחירת נושא באירוע שלכם הולך ממש להקפיץ את כל החוויה בשביל האורחים וכן גם לעזור לכם בארגון ובשבירת הראש היצירתית. השקיעו זמן מה ביחד עם ילדיכם החוגג, ובחרו יחד נושא שהוא מאוד מתחבר אליו וצרו אירוע סביב אותו נושא. כאשר תיגשו לקנות קישוטים לאירוע שלכם ואפילו תחשבו על מופע מרכזי, נושא יעזור לכם להתמקד.
  2. שקיות הפתעה: שקיות הפתעה זהו קונספט עתיק שאף פעם לא מאכזב. כאשר האורחים שלכם חוזרים הביתה עם הפתעה קטנה המכילה איזשהי מזכרת מהאירוע שארגנתם, מובטח לכם שלעולם לא ישכחו ויוקירו לכם תודה על ההשקעה ועל הפרטים הקטנים.
  3. חלק אומנותי: אין לשכוח שבסוף אירוע יומולדת צריך להיות אירוע שבו הילד או הילדה החוגגים הם במרכז, ולכן חשוב להשקיע בחלק אומנותי המכיל ברכות, סרטונים, תמונות וכדומה הנושאים את ילד או ילדת היום הולדת. אין מרגש יותר מסבב ברכות קטן מהמשפחה הקרובה. בנוסף ישנם אמנים מצוינים שוק כמו אמן חושים ירון זיגי.
  4. רשימת מוזמנים מדויקת: חשוב מאוד להקפיד על כמות אנשים נכונה באירוע וכמו כן אנשים שבאמת קרובים לילד או הילדה החוגגים. חווית זרות באירוע של הילד שלכם היא לא דבר נעים ויש לשים לב לכך.

 

קחו עזרה!

ישנם הרבה מארגני אירועים מקצועיים מאוד שמתמחים בארגון ותכנון אירועים בצורה שממצה את הסכום אותו תרצו להשקיע ובכך ליצור אירוע בלתי נשכח. למארגני אירועים ישנם קשרים רבים בתעשייה והם יעזרו לכם להגיע לספקים הזולים והטובים ביותר וכן גם יכווינו אותכם ולא יתנו לכם לשכוח ולהשמיט דבר. אין ספק שזוהי הוצאה נוספת אך לרוב היא משתלמת ביחד למיקוד שהם נותנים לכם באירוע וכמו כן יוצרים אירוע בלתי נשכח.

אולי תאהבו גם את:

ילדת יומולדת
סטנדאפיסט לבת מצווה

על פי היהדות, גבר שהגיע לגיל שלוש עשרה נכנס בעולן של מצוות וחייב במצוות בדיוק כמו אבין, שלעיתים מבוגר ממנו בעשרות שנים. מסיבת בר המצווה

קרא עוד »