סוד החוש השישי – כיצד אמני חושים מצליחים בהופעתם?

כולנו יודעים שיש לנו חמישה חושים נהדרים להשתמש בהם בחיי היום יום שלנו: חוש הטעם, חוש הריח, חוש המישוש, חוש הראייה וחוש השמיעה. החושים האלו עוזרים לנו לבצע כל מיני פעולות שונות בחיי היום יום שלנו, ולהעשיר אותן בתחושות וברגשות.

לצידנו, קיימים גם אנשים שאצלם אל חמשת החושים מצטרף חוש נוסף, החוש השישי, שנתפש בתור חוש על אנושי שמאפשר לאותם אנשים להשתמש בטלפתיה ובקריאת מחשבות. בדרך כלל אנשים אלו פוצחים בקריירה של מופעים על חושיים, אז יצאנו לגלות מה הקסם שעומד מאחורי כל זה, וכיצד אמני חושים בעצם מצליחים בהופעות שלהם?

 

אמני חושים – הופעה מיוחדת בכל פעם מחדש

אחד הסודות הכי מדהימים של אמני חושים הוא שהם מסוגלים בכל פעם לשלוף שפן אחר מהכובע, ולמה בעצם אנחנו מתכוונים? ובכן, היות וכישורי הטלפתיה וקריאת המחשבות של אמני חושים הם כישורים נרחבים כל כך, הם יכולים לנווט את המופע שלהם בכל פעם לכיוון אחר – לבצע תעלולי מחשבה עם קלפים, לבצע תעלולי מחשבה עם אנשים, עם פעמונים, עם טלפונים סלולריים ועוד.

עצם היכולת של אמני חושים להיות גמישים עם תעלולי המחשבה שאותם הם מציגים, היא אחת הסיבות שהופכות את ההופעה למוצלחת כל כך.

 

אמני חושים והחיבור לקהל

דבר נוסף שגורם להצלחה המסחררת כל כך של הופעות של אמנים חושים הוא החיבור הישיר עם הקהל. ברגע שהקהל, שמורכב מאנשים מבוגרים או צעירים ככל שיהיו, משתף פעולה עם אמני חושים, הם יכולים לשתף אותו בכל מיני חלקים בהופעה, ולהפוך אותה למגוונת ומהממת. השיתוף של הקהל מביא איתו ייחוד, משום שכל אחד מהנמצאים בקהל מביא איתו את סיפור החיים שלו ואת המחשבות שלו, וכך נוצר מופע מרתק לכולם.

 

אמני חושים חייבים ריכוז, ויודעים איך להשיג אותו

אמני חושים ידועים בתור אנשים שיודעים לסגל לעצמם יכולות ריכוז גבוהות במיוחד. אמן חושים שחורג מהריכוז שלו, עלול לאבד את היכולת שלו לייצר תעלולי מחשבה ולנצל את יכולות הטלפתיה שלו. לאורך השנים, אמני חושים מסגלים לעצמם את היכולת להתרכז ולהתפקס, ולא לתת לשום דבר להפריע להם בדרך – לא מהקהל ולא מתוך עצמם. הם מצליחים להתנתק באופן מוחלט מהסביבה, ולייצר לעצמם סביבה מעולה של ריכוז מוחלט.

 

אמני חושים שומרים על יחסי אנוש מעולים וכריזמה

עוד סוד שטמון בהצלחה הגדולה של אמני חושים הוא יחסי האנוש והכריזמה שלהם. אמני חושים שיודעים כיצד לפנות לקהל, כיצד לשמור אותו "חם" לאורך כל המופע ובאיזו שפה לדבר איתו, הם אמני חושים שסוללים לעצמם את הדרך להצלחה בצורה מובהקת. יכולות יחסי האנוש והכריזמה משתפרות מהופעה להופעה, ולכן אמני חושים ותיקים הם אמנים שיציגו מופעים לא פחות ממושלמים.

איש במסיכה

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »