מתנות מקוריות לאירועים מקאפה

אירועים זה עולם מגוון מאוד. יש אירועי חברה ואירועים משפחתיים, אירועים חברתיים, אירועים במוסדות החינוך של הילדים ועוד.

חלק בלתי נפרד מעולם האירועים הוא חלוקת מתנות לאורחים, או המשתתפים באירוע, אבל האתגר הוא למצוא מתנה מקורית, שמתאימה לכולם ועומדת בתקציב.

איך עושים את זה? עם הדפסה על קאפה!

 

הדפסה על קאפה – עולם של אפשרויות

ישראגרף בית דפוס הוא אחד מהמוסדות הוותיקים והמקצועיים ביותר בארץ בתחום הדפוס – הדפסה על קאפה או על קנבס ואפילו על זכוכית, PVC וחומרים נוספים, כולם נעשים באמצעות מכשור חדשני ומתקדם, להשגת תוצאות מדהימות.

אפשר להדפיס על הקאפה באופן ישיר ואפשר להדפיס על מדבקה ולהדביק אותה על קאפה. בשני המקרים מתקבלת תוצאה באיכות גבוהה, מכוסה בשכבת למינציה אשר מגנה עליה מפני שריטות ונזקים אחרים.

שורה ארוכה של יתרונות נוספים הפכו את הקאפה לחומר גלם מבוקש להדפסת תמונות:

 

יתרונות הדפסה על קאפה לאירועים

  • חומר קל משקל – זהו היתרון הבולט של קאפה, אשר משקלה מזערי במיוחד ולכן נוח לשאת את ההדפסה ממקום למקום במקרה הצורך, נוח וקל לתלות אותה.
  • איכות ההדפסה – מדובר על איכות הדפסה פנטסטית, הנוצרת בזכות התכונות של החומר, כמו פני שטח חלקים, משטח חזק וקשיח ועוד.
  • עמידות – קאפה הוא חומר עמיד מאוד. ההדפסה נשמרת זמן רב באיכות גבוהה
  • מחיר – מדובר על חומר גלם זול יחסית ולכן, בעיקר אם יש לכם תוכניות להזמין כמות גדולה של הדפסות לאירוע, זוהי הבחירה הנכונה.
  • המראה המתקבל באמצעות הדפסה על קאפה הוא אלגנטי ומרשים ולכן אפשר לתלות תמונות מודפסות על קאפה בבית, או במקום העבודה ובכל מקום.

 

סוגי הדפסות על קאפה לאירועים

קאפה משמש בתור חומר גלם להדפסות שונות ומגוונות למטרות שונות ומגוונות.

כך אפשר למצוא שלטים מקאפה לאירועים, לחנויות, למוסדות חינוך וכן הלאה.

אפשר למצוא תמונות נוף מודפסות על קאפה לתלייה במשרד, או במקום העבודה.

אפשר למצוא קיר בבית פרטי, מכוסה בתמונות קאפה קטנות, עם צילומים מרגשים של בני המשפחה.

גני ילדים מעניקים לילדים מתנה מודפסת על קאפה – בין אם זו תמונה של הילד, תמונה של כל ילדי הגן יחד ובין אם זה סרגל למדידת גובה הילד.

המגוון העצום, לצד היתרונות הרבים שיש לחומר הגלם הזה, הופך אותו מתנה מושלמת לכל מטרה ובייחוד לאירועים, כאשר נדרשת כמות גדולה של מתנות מודפסות, במשקל קל, נוח לחלק, נעים לקבל ומתאימות לשימוש כמעט בכל מקום.

 

לסיכום

הדפסה על קאפה היא בין המוצרים עולים המובילים והמבוקשים בתחום המתנות לאירועים ובכלל, בגלל שורה ארוכה של יתרונות, שהופכים אותה למוצר קד"ם מושלם, אך מתאים גם ליצירת מתנות אישיות מרהיבות, או פשוט לתליית תמונה יפה בבית.

 

תמונה קאפה על מדף - אילוסטרציה

אולי תאהבו גם את: