מתמודדים עם מכת עכברים? כאן תמצאו את הפתרון

אחד מהמזיקים הלא רצויים שעלולים להופיע בבית שלנו הם עכברים או חולדות.

בעבר היה נהוג למנוע מהעכברים להיכנס לבתים באמצעות מלכודות עכברים או פיזור רעל, אך שיטות אלו כבר כמעט עברו מן העולם – מתוך הבנה שהרעלים השונים יכולים להזיק גם לבני אדם (בייחוד אם יש ילדים קטנים בסביבה) או לבעלי חיים אחרים, וגם כי לראות עכבר גוסס בתוך הבית שלך זה לא מחזה שהייתם שמחים לראות. הכירו את הטכניקה היעילה ביותר להתמודד עם מכת עכברים – והיא להזמין לוכד עכברים מקצועי.

 

כיצד לוכד עכברים יוכל לסייע למכת העכברים בבית שלכם?

כמו שאמרנו קודם לכן, כבר כמעט עברו מן העולם הימים שבהם היינו מפזרים רעלים שונים בבית על מנת להדביר מזיקים, מתוך הבנה שהרעלים האלו יכולים להזיק גם לבני האדם שגרים בבית, וגם לבעלי חיים אחרים שאולי נמצאים בבית (כמו כלבים או חתולים).

השיטה הטובה ביותר שדרכה גם ניתן ללכוד את העכבר, וגם להימנע מנזק משני לא רצוי, הוא באמצעות מלכודת פח או שימוש בתיבת האכלה. במלכודות אלו מניחים מזון שאותו העכבר אוכל, אך ברגע שהוא נכנס לתוך המלכודת היא ננעלת, עד לרגע שבו לוכד העכברים יבוא ויפנה אותו מהבית שלכם. זוהי שיטה יעילה והומנית, שלא מסכנת את בני האדם שבבית וגם לא פוגעת בעכבר, ולכן היא המומלצת ביותר מבין השיטות.

שיטה נוספת ופחות הומנית היא מלכודת דבק, שבה העכבר נדבק אל משטח ולא מסוגל לזוז, עד שהוא מת תוך ניסיונות לברוח. אמנם לא מדובר בשיטה שכרוכה בפיזור רעלים בבית, אך זו בהחלט לא חוויה מומלצת לצפות בעכבר גוסס בבית שלכם. השימוש בשיטה זו הולך ופוחת עם השנים, וגם אנחנו ממליצים להשתמש בדרכים פחות אכזריות אם יש את היכולת (וברוב המקרים אכן תהיה יכולת כזו).

 

לכידת עכברים – רק באמצעות לוכד עכברים מקצועי

אם גיליתם בבית שלכם עכברים או חולדות מסתובבים חופשי ומחפשים מקום מסתור, כנראה שגם אתם זקוקים ללוכד עכברים. על מנת שהלכידה תהיה אפקטיבית ויעילה, ושהיא בסופו של דבר תשיג את המטרה שלה, עליה להיעשות בידי לוכד עכברים מנוסה ומקצועי.

רק לוכד עכברים מקצועי ידע באיזו מלכודת להשתמש על מנת לגרום כמה שפחות נזק משני לדיירי הבית, לבעלי החיים בבית ואף לעכבר עצמו (שכן המטרה היא לא להרוג את העכבר, אלא פשוט לגרום לו לא להיכנס אליכם הביתה). הלוכד המקצועי מיומן, וידע היכן להניח את המלכודת ובאילו דרכים להשתמש על מנת לסיים את מכת העכברים או החולדות שיש בבית.

אין זה משנה אם מדובר בעכבר או בחולדה – ללוכד המקצועי יש את כל הידע, הכלים וההכשרה על מנת לטפל בבעיה בצורה יעילה ואפקטיבית, תוך נזק מנימלי!

עכבר מטייל

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »