מדריך ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך – קל, יעיל ובטוח

ספות הן פריט ריהוט שנוטה להתלכלך באופן תדיר ולא תמיד יש לנו שליטה על כמות הכתמים והלכלוכים שספה צוברת לאורך זמן.

פתרון אפשרי ויעיל לעניין הוא ניקוי ספות בשיטת עשה זאת בעצמך, כך שבמהירות וללא בזבוז מיותר של כספים תוכלו לדאוג בעצמכם לספה נקיה ממש כמו חדשה.

במאמר זה יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי ניקוי ספות בד בשיטת עשה זאת בעצמך, באופן קל יעיל ובטוח.

 

ספות בד – כל מה שלא ידעתם על ניקוי ספות בד

כאשר ספות בד מתלכלכות יש שני פתרונות למצב: לקרוא לאיש מקצוע או לנקות אותן באופן עצמאי, באופן שיוסבר בהמשך. לכל פתרון יש יתרונות וחסרונות, אך רבים לא יודעים שניקוי עצמאי הוא אופציה זמינה לאנשים רבים ולא מסובך ליישם אותה. אם מלכתחילה אתם מעוניינים לשמור על הספות נקיות ושיתלכלכו כמה שפחות, כדאי להכיר טיפים לשמירה על ספות בד נקיות בבית לאורך זמן.

 

איך לשמור על ספות בד נקיות בבית לאורך זמן

כל אחד שמחזיק ספות בד בבית יודע שמודבר בפריט ריהוט שמשתמשים בו באופן יומיומי ולמטרות רבות. לכן הספות נוטות להתלכלך במהירות ולא תמיד יש זמן או כסף לחכות לאיש מקצוע שיגיע לנקות אותם. לכן, כדאי להכיר מספר טיפים לניקוי ספות בד בשיטת עשה זאת בעצמך:

  1. ניקוי כתמים במהירות האפשרית: ככל שתסירו את הכתם מהר יותר כך גדלים הסיכויים שהוא ירד בקלות. תשאפו לנקות את הכתמים ברגע שהם נוצרים, ולא להמתין יותר מכמה דקות מרגע היווצרות הכתם.
  2. שימוש בחומר לניקוי ספות: חומר לניקוי ספות יכול להימצא בכל בית, מדובר בחומר ייעודי לניקוי והסרת כתמים בקלות.
  3. ניקוי ספת בד לפי הוראות הניקוי שעל תווית הספה: כדי לבצע ניקוי ספות בד בצורה המיטבית חשוב לקרוא בעיון את תווית הוראות הניקוי, שלא יוצר יותר נזק עקב שימוש בחומר לא נכון.

 

מתי כדאי לקרוא לאיש מקצוע לניקוי ספות בד

לעיתים ספות בד עלולות לצבור כתמים קשים לאורך זמן שקשה להיזכר ממתי הם קיימים. במקרה כזה תוכלו להיעזר בחברה מקצועית המתמחה בניקוי ספות, במחירים זולים ובצורה מקצועית, יעילה ומהירה. אין סיבה שתתמודדו עם ניקוי ספות באופן עצמאי אם הדבר מקשה עליכם: צרו קשר עם חברה מקצועית לניקוי ספות עוד היום ותהינו משירות מנצח במחיר שווה לכל כיס. למידע נוסף בנוגע לניקוי ספות לחצו כאן.

 

לסיכום

ספות בד נוטות לצבור לכלוכים במהירות ובמידת הצורך ניתן לקרוא לאנשי מקצוע מוסמכים כדי לבצע ניקיון יסודי של ספות הבד. חשוב להכיר גם אופציה חלופית והיא ניקיון עצמאי של הספות, או שמירה עליהן, לפי מספר טיפים והמלצות, כך שיתלכלכו כמה שפחות.

 

ספה מעוצבת

אולי תאהבו גם את: