האם ניתן לייצר מקלחון חמש דלתות

ככלל, ישנם כמה שיקולים שעליהם יש לתת את הדגש בבואכם לבחור מקלחון והם: גודל, סוג החומר והעובי שלו, מיקום המיועד למקלחון, אופן הניקוז וכן, אופי הפתיחה.

 

סוג הזכוכית שממנה עשוי המקלחון

עפ"י התקן, המקלחון מחויב להיות בנוי מזכוכית מחוסמת או רבודה, שכן, עובי הזכוכית המומלץ הינו 8 מ"מ לפחות. זכוכית רבודה , אשר מוכרת גם בשם "זכוכית טריפלקס", מורכבת בד"כ משתי שכבות זכוכית אשר מודבקות על יריעה פלסטית. באופן זה, אם הזכוכית נשברת, החלקים נשארים דבוקים על היריעה ולא מתנפצים. זכוכית מחוסמת, הינה מחוממת לטמפרטורה גבוהה מאוד ולאחר מכן עוברת קירור מהיר שמביא להקשחתה והופך אותה לעמידה, הרבה יותר מזכוכית רגילה.

 

מקלחונים במגוון צורות וגדלים

כיום, ניתן לרכוש מקלחונים במגוון רחב של צורות ו/או גדלים ובכך ניתן להתאים אותם לדרישות העיצוב והמבנה של כל חדר רחצה. התאמה של מקלחון לחדר הרחצה עשויה לאפשר צימוי מירבי של השטח הקיים בחדר הרחצה, גם כאשר הוא קטן. ישנם חדרי רחצה שבשל גודלם, עדיף יהיה להתקין מקלחונים עם מסילות, מאחר והן לא תופסות הרבה מקום ובנוסף, המסילות מקנות אטימות טובה מפני זליגה של מים. יחד עם זאת, החיסרון במסילות הוא שהם עשויות לצבור לכלוך.

כשמדובר בחדרי רחצה גדולים יותר, ניתן להתקין מקלחון עגול שמכיל דלת אשר מורכבת על צירים. היתרון בבחירת מקלחון מסוג זה, שהינו קל יותר לניקוי ולתחזוקה. בחדר רחצה גדול יותר, ניתן גם להתקין מקלחון עם יותר מדלת אחת, דבר המאפשר נוחות גבוהה יותר.

 

השטח המינימלי שנדרש להתקנת מקלחון

ככלל, השטח שנדרש למקלחון הינו 80*80 ס"מ, אך יחד עם זאת, בפועל ניתן למצוא מקלחות לא מעטות אשר נתוניהן אינם מאפשרים התקנה של מקלחון במידות אלה, כי אם במידות קטנות יותר. במצבים כאלה, ניתן יהיה להתקין מקלחון מדגם אקורדיון, או מקלחון שכולל שתי יחידות קבועות ו 2 דלתות, כך שבסיום השימוש בו ניתן יהיה לקפל את דלתות המקלחון ולאפשר בכך חלל פתוח.

 

האופציות הקיימות לסגירת מקלחון

לחדרי אמבטיה גדולים, מותאמים מקלחונים גדולים ולרוב הם מורכבים משניים או משלושה דלתות. חשוב מאוד להתאים את פתיחת הדלת לגודל המרחב בחדר הרחצה ולוודא כי איננה מתנגשת בארון או בפריט אחר. חשוב שתהיה כניסה רחבה למקלחון, כך שיהיה אפשרי להיכנס אליו ולצאת ממנו בנוחות המרבית.

בניגוד למקלחונים הסטנדרטיים והפשוטים שהיה נהוג להתקין בעבר, כיום ייצור המקלחונים הולך ומתפתח וניתן למצוא מקלחונים בגדלים שונים, אשר לרוב מותאמים באופן אישי לדרישת הלקוח. יחד עם זאת, יש לזכור כי ייצור של מקלחון נדרש לעמוד בסטנדרטים מסוימים, הן בבחינת רמת האיטום והן בבחינת הגודל של המקלחון.

לקבלת מידע נוסף לגבי התקנת מקלחונים ו/או מעקות ולבחירת מקלחון לפי התאמה אישית, תוכלו להיכנס לאתר של zhglassk.co.il ולהתרשם ממגוון השירותים שאותם הם מציעים עבורכם.

אולי תאהבו גם את:

איך למנוע נזקי מים בבית?

נזקי מים יכולים להיות יקרים ובעייתיים במיוחד עבור בעלי בתים ונכסים. החל מנזק מבני ועד צמיחת עובש, נזקי מים טומנים בחובם נזקים פוטנציאליים רבים הן

קרא עוד »
גריל
קניית גריל גז כמתנה

כולנו מכירים מישהו שמשוגע על על האש ועל בישול בשר בקרב המשפחה שלנו או מעגל החברים הקרוב שלנו. ואכן, הרבה מאוד פעמים זה לא פשוט

קרא עוד »