רעיונות למוצרים לכנסים מפתיעים וייחודיים

אז כיצד ניתן להעלות את הרמה של הכנסים בישראל ? וכיצד ניתן לדעת באיזה אביזרים ומוצרים יש לבחור? מה המחיר של כל מוצר ואיפה כן כדאי להשקיע את הכסף על מנת לייעל את הרווחים בעתיד? כל המידע מופיע במאמר שכל איש עסקים מתחיל צריך לקרוא.

אין חברה כיום שלא מקיימת כנסים.

לאחר שנה לא פשוטה בה וירוס הקורונה שיבש מעט את דפוסי ההתנהגות של החברות, הכנסים חוזרים ובגדול.

אפליקציית הזום לא שימשה פתרון טוב בשביל רוב החברות אשר מעדיפות לקיים את הכנסים הידועים על מנת לפרסם את מוצריהם על מנת ללמד דברים חדשים בחברה שלהם.

על מנת לשפר את הרמה של הכנס שברצונך לבצע בחרנו עבורך מספר אמצעים ואביזרים אשר מהווים תנאי בסיס לכנס ברמה בינלאומית, תהנו!

 

  1. תגי שם

אין כמו להיכנס לאירוע או לכנס ולראות את השם שלך רשום על גבי פתקית.

אין כמו תחושת שייכות! תחושה שאתה הגעת למקום הנכון. מארגן הכנס ידע שאתה מגיע ושמר בשבילך מום ואפילו סימן את מקומך באמצעות שמך! פעולה זו גורמת למקום שלך להיות שמור ומונעת אי סדר בתחילת הכנס. כל אורח שמגיע לכנס יודע איפה מקומו.

 

  1. תג שם של שרשרת באמצעות שרוך

רוב הכנסים הידועים עם מספר רב של חברות ואנשים מכל העולם אשר מגיעים להשתתף בכנס. על מנת להקל על האנשים המשתתפים בטקס הדרך הכי פשוטה הינה שרוך שרשרת של השם של האדם המגיע לכנס.

פעולה קטנה זו משמעותית ביותר וגורמת למניעת מבוכה בידיעת השמות של האנשים והחברות המשתתפות בכנס.

הדבר תורם לשיחות עסקיות והכרת חברות ואנשים שלא הכרת קודם לכן.

 

  1. מחברות ממותגות

הכלי הפשוט ויותר והשימושי ביותר. הדרך המיטבית ביותר על מנת לגרום למשתתפי הכנס לזכור את המידע הרחב אשר מתרחש בכנס קצר ביותר (ברוב המקרים) היא מחברת.

ההפך מלשכוח הוא לרשום!!! סיסמא זו אשר כה מוכרת לכל המלומדים שבינינו שעברו קורס מסוים במהלך חייהם כה נכונה. ניתן להוציא מחברת ממותגת עם שם ולוגו החברה שלכם על המחברת. כל פעם שהלקוח שלכם יוציא את מחברת זו בעסקים השם של החברה שלכם תמיד יקפוץ ויזכר בצורה חיובית ורצינית.

 

  1. מגן הוקרה

מי לא אוהב לקבל מגיני הוקרה? ומי לא אוהב גביעים?

לכולנו בתור ילדים היה חלום שבתור מבוגר נצבור מספר רב של גביעים אשר לא יהיה לנו מקום יותר על המדף ונצטרך לבנות ארון גביעים מיוחד. מעטים הילדים אשר עמדו בחלום זה . ובכל אופן, קבלת גביע והוקרה מלווה בתחושת סיפוק עצמי ומצוינות גבוהה. חברה אשר מעניקה ללקוחותיה ועובדיה גביעי הוקרה היא חברה אשר חשוב לה תחושת הסיפוק של עובדיה ולקוחותיה. אין כמו לחזור הביתה למשפחה ,לחברים ולהשוויץ בגביע ההוקרה שקיבלנו במהלך הכנס.

קבלת מגן הוקרה מלווה לרוב בתצלום של האדם שקיבל את המגן בהכנס והעלאת התמונה המדוברת לרשת החברתית ושם כמו שכולנו יודעים התמונה מגיעה לכל מקום בעולם והמגן (הגביע) היא הפרסומת הטובה ביותר עבור החברה שלכם.

 

  1. רולאפים

רולאפ זהו בעצם סוג של כרזה מגולגלת אשר ניתן לפתוח בכל מקום ובכל רגע. לרולאפ יש תפקיד בכל כנס של חברה רצינית. לרולאפ יש יתרונות רבים:

א.שימוש-  קנייה חד פעמית אשר יכולה לשמש תפקיד במספר רב של כנסים ושימושים בחברה.

ב. זול – הרולאפ הוא לא עולה הרבה כסף וניתן להשיגו במחיר אטרקטיבי.

ג. זמינות- ניתן להשיג בכל בית דפוס ולא לוקח הרבה זמן להוציא אחד כזה.

ד. ייצוגיות – אפרופו רמה בינלאומית , הרולאפ משמש תפקיד מפתח בשיפור הרמה של הכנס שלכם.

 

  1. חולצות

כיום, אנשים אוהבים מאוד ללכת עם חולצות שקיבלו במתנה. כי כולנו מכירים את הרגע הזה שאנחנו מסתכלים על הארון ומרגישים שכבר לבשנו כל חולצה מספר רב של פעמים ככה שתמיד כיף לקבל חולצה במתנה בכנס שאתה משתתף. חולצה ממותגת היא כלי שיווקי יעיל ביותר וזול ביותר.

כיום יש כלכך הרבה חנויות שניתן להשיג בהם חולצות מודפסות עם סמל החברה שלכם. ניתן להשיג גם מספר רב של חולצות ומתנה זו מתאימה לכנסים גדולים עם הרבה משתתפים.

תמיד חלמתם איך לשפר את הכנס של החברה שלכם ולהפוך אותו לרמה בינלאומית ? המאמר הזה הוא בהחלט בשבילכם ובטוחים שענינו לכם על רוב השאלות וצמצמו לכם את הפערים הבינלאומיים משמעותית.

על מנת לחזק את רמת הכנס אין צורך להשקיע כמות רבה של כסף, ניתן לעשות זאת באמצעות תשלום סמלי וממוקד אשר יכול לגרום למכירות שלכם לעלות הצורה קיצונית. למרות הרמה הגבוהה של הכנסים בישראל אנחנו עדיין לא ברמה של המעצמות החזקות בעולם. הכסף והמחירים אשר משתמשין במימון הכנס היא נקודה שרוב החברות ממליצות לחסוך, אנו ממליצים לחברה להשקיע בכלים פרסומיים ושיווקים אשר ישפרו את הרמה של החברה והכנסים של החברה אשר יניבו רווחים בעתיד.

 

עמדת יצירה לכנסים ומתנות

אולי תאהבו גם את:

תביעת רשלנות רפואית בבית חולים
תביעת רשלנות רפואית בבית חולים

תביעות רשלנות רפואית הן תביעות מורכבות וסבוכות במיוחד, תביעות אלו הן פעולות משפטיות מורכבות המתקיימות כאשר ספקי שירותי בריאות שונים אינם עומדים בסטנדרט הטיפול, וכתוצאה

קרא עוד »
ביטוח לאומי
ביטוח לאומי אבטלה

אבטלה, מצב לא נעים בכלל שלצערנו עם מגפת הקורונה אנשים רבים חוו. אנשים אשר מוצאים עצמם במצב של אבטלה ללא עבודה, לא תמיד יודעים כיצד

קרא עוד »