מצאתם בעיה באסלות שלכם? אל דאגה, יש פתרון

אנחנו רגילים שחדר האמבטיה שלנו נקי ומעוצב. לכולנו חשוב לנו שכאשר אנחנו עושים את צרכנו נהנה מניקיון וסביבה סטרילית ולכן כאשר ישנן בעיות באסלות הביתיות שלנו אנחנו נתקלים בקושי גדול. ישנן מגוון רחב של תקלות אשר יכולות להיווצר בצנרת האסלה והביוב הביתית, חלקן ניתנות לתיקון מהיר וללא צורך באיש מקצוע, וחלקן מורכבות עד מאוד.

במידה ואתם אוהבים לפתור את התקלות שלכם בבית בעצמכם ובמידה ואתם מעדיפים איש מקצוע, במאמר הבא תקבלו סקירה של בעיות שונות באסלה וכיצד יש לפתור אותן כראוי.

 

תקלות נפוצות הנגמרות באסלה שלכן והדרך לפתרונן

להלן מספר תקלות שכיחות אשר מתרחשות בהרבה בתים ודרכים לפתור אותן. חלקן תוכלו לפתור בעצמכם בקלילות וחלקן לא תהיה ברירה אלא להיעזר באיש מקצוע מנוסה.

  • בעבוע בעת הדחת המים – כאשר צינור האוויר המחובר למערכת המים הכללית לא סגור כראוי או אינו תקין ובלוי, ייווצר וואקום רגעי בצנרת בעת הדחת המים. בתור התחלה, היווצרו בועות בכיור האמבטיה ובאסלה עצמה. מכיוון ואין יציאת אוויר תקינה, יחדרו ריחות ביוב לתוך חלל האמבטיה. במקרה זה, מומלץ להזמין אינסטלטור מומחה שיפתור את התקלה.
  • סתימה שכיחה – סתימה נראית לעין, כאשר מדיחים את המים והם עולים מעלה בברכת האסלה והיא מתמלאת במראה לא סימפטי כלל. במקרה כזה – ניתן במקרים רבים לפתור את הבעיה באסלה באופן עצמאי בעזרת פומפייה שישנה כמעט בכל בית. לעיתים יש לשחרר סתימה רגעית והבעיה חולפת. במידה וזה חזור על עצמו, יש להזמין איש מקצוע.
  • האסלה נוזלת – כאשר מתקיים זרם חלש ולא נפסק של מים אל תוך האסלה, לרוב מדובר בגומייה קרועה או בלאי כלשהו עקב התקנה לא איכותית. במידה ואתם בקיעים מעט בתחום, תוכלו להחליף בקלות את החלק לבד. במידה ואינכם, מומלץ להזמין איש מקצוע שיעשה את העבודה בזריזות וקלות.
  • הניאגרה לא מתמלאת – כאשר אנחנו מורידים את המים והניאגרה לא מתמלאת במהירות סימן שישנה בעיה. בעיה זו מעידה על תקלה במצוף שבתוך המיכל. במקרה כזה, מומלץ לפתוח ולבדוק: ייתכן שהמצוף תקוע ומונע מהמים להיכנס. במידה ואינכם מאתרים בעיה פשוטה כזו, יש להזמין בעל מקצוע.
  • צליל טפטוף חוזר – במידה ומתקיים רעש טפטוף תמידי שאינו ניכר לעין. ככל הנראה ישנה דליפה פנימית שמחייבת החלפת מנגנון.

 

מילות סיכום

אנחנו למדים שבמקרים רבים עם מעט ידע ולמידה הרבה מהתקלות באסלה הביתית לנו אנחנו יכולים לאתר ואף לפתור בעצמנו. אל תחששו לגשת לתחומים אלה ולהשכיל את עצמם. כמובן שהרבה מן מהמקרים דורשים גם כן איש מקצוע איכותי ואמין שיעזור לכם בהשגת הפתרון השלם. אל תתפשרו על אנשי המקצוע שלכם, תמיד מומלץ להתייעץ ולקבל ביקורות ממכרים על אודות איש המקצוע האמין ביותר.

אסלה וכיור

אולי תאהבו גם את:

איך למנוע נזקי מים בבית?

נזקי מים יכולים להיות יקרים ובעייתיים במיוחד עבור בעלי בתים ונכסים. החל מנזק מבני ועד צמיחת עובש, נזקי מים טומנים בחובם נזקים פוטנציאליים רבים הן

קרא עוד »
גריל
קניית גריל גז כמתנה

כולנו מכירים מישהו שמשוגע על על האש ועל בישול בשר בקרב המשפחה שלנו או מעגל החברים הקרוב שלנו. ואכן, הרבה מאוד פעמים זה לא פשוט

קרא עוד »