איך צובעים דירה – כל הטיפים לעבודה נקייה

ארגנתם את כל ציוד הצביעה הנחוץ לצביעת הבית ועמלתם קשה בשביל שיהיה לכם חדר צבוע יפה יפה ואופס, שכחתם דבר אחד, לעשות את העבודה באופן נקי ומסודר.

עכשיו כל החדר מלוכלך ובנוסף לעבודת הצביעה הקשה שעשיתם תצטרכו לקרצף ולנקות את הבלגן שהשארתם בחדר.

במאמר הזה ניתן לכם כמה טיפים חשובים על איך לצבוע את הדירה ולעשות זאת תוך כדי שמירה על ניקיון. בואו נתחיל בטיפ הראשון – הרחיקו את הרהיטים שלכם.

 

טיפ ראשון – הרחיקו את הרהיטים

כן, הטיפ הזה הוא ככל הנראה הטיפ המובן ביותר מאליו. אמנם הוא בהחלט הטיפ אולי החשוב ביותר ממאמר איך צובעים דירה – כל הטיפים לעבודה נקייה.

במידה ושכחתם ועשיתם עבודה קצת מסורבלת שהובילה לניתוז הצבע אל חלקים שונים בחדר, הרהיטים שאולי שכחתם להזיז עשויים להיספג בצבע מה שככל הנראה יהיה ניתן יהיה לנקות במידה ומדובר בצבע מים אמנם יכול וזה ידרוש מכם עבודה קשה שהייתם רוצים לחסוך בדיעבד.

לכן התחלנו בטיפ הבסיסי ביותר, אל תשכחו להרחיק את הרהיטים שלכם בעת ניקיון החדר!

 

טיפ שני – עיתונים וניילונים בכל מקום

כנראה שכמעט בכל מקום שיצא לכם לצבוע, בין אם זה בבית שלכם או בבסיס הצבאי, ככל הנראה שראיתם עיתונים פזורים לאורך דפנות הקיר.

ניתן לעשות זאת גם עם ניילונים ושקיות, כל דבר שניתן לפרוס בכמות נכבדת לאורך הקיר.

אנחנו מניחים שאתם מבינים מדוע עושים זאת, הצבע הניתז בעת צביעת הקירות ככל הנראה לא יגיע רחוק במיוחד והשטח שעשוי להתלכלך יותר יהיה השטח הצמוד ביותר לקיר.

לפרוס עיתונים לאורך הקיר בהחלט יחסוך לכם המון עבודה עתידית של ניקיון ומהווה לאחד הדברים הבסיסיים יותר שכל בן אדם בישראל שצבע חדר עושה.

במידה וישנם רהיטים שלא ניתן להזיז כמובן שלכסות אותם בצורה הטובה ביותר כדי למנוע את התלכלכותם.

 

לצבוע מרחוק ובזהירות

אחד הגורמים השכיחים ביותר ללכלוך בעת צביעת החדר שלכם תהיה שימוש בטכניקת צביעה לא נכונה.

כשאתם משתמשים ברולר עליכם לתפוס מרחק ראוי מהקיר ולהעלותו למטה ולמעלה בזהירות בקצב אחיד.

אם תעשו את עבודת הצביעה בקצב מהיר ולא אחיד המון צבע עשוי להינתז בחדר ולהגיע למרחקים שהעיתונים וניילונים שפרסתם לא מכסים.

 

סיכום – איך צובעים דירה ולשמור עליה נקייה

אלו הטיפים שיש לנו לתת לכם בנוגע לאיך לצבוע את הדירה.

כשאתם צובעים את הדירה שימו לב לתוכן המאמר, זה עשוי מאוד לעזור לכם.

כמו שאמרנו בתחילת האמר הנ"ל, ייתכן ועבודות הניקיון שתצטרכו לעשות לאחר צביעת החדר ייקחו לכם זמן ומאמץ רב יותר מאשר עבודת הצביעה.

אז תשקיעו קצת זמן בהרחקת רהיטים ופריסת עיתונים. תעשו את העבודה לאט ובזהירות ואנחנו סבורים שלא אמורה להיות לכם בעיות לכלכוך.

שיהיה בהצלחה!

 

צביעת דירה עם מברשת כחולה

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »