היתרונות בסיוע עורך דין גירושין בתהליך

עורך דין גירושין מסייע לבני זוג שבכוונתם להתגרש לנהל הליך מהיר ונעים יותר, אם כי לעתים הוא נדרש לנהל מאבק עיקש וחסר פשרות בנוגע לזכויות והסכמות בין בני הזוג.

בין אם פניכם למלחמה ובין אם לשלום, הרי שרצוי להיעזר בעורך דין המתמחה בדיני משפחה ובגירושין בפרט, שבקיא בכל החוקים של דיני הגירושין ויוכל ללוות, לייעץ ולייצג אתכם בכל אחת מהערכאות.

 

מתי המתגרשים זקוקים לעורך דין?

כל עוד הגירושין מבוצעים בהסכמה, בני הזוג יוכלו להסתפק בעורך דין אחד שיגבש מולם את הסכם הגירושין וידאג שכל ההיבטים הנדרשים יופיעו בו כתיקונם, מבלי לפגוע בזכויותיו של מי מבני הזוג. כאשר הגירושין מבוצעים תוך מאבק או במסגרת ניהול תביעה בבית הדין הרבני, סביר שכל צד יהיה מיוצג ע"י עורך דין מטעמו וכאן חשוב לעמוד על יתרונות משמעותיים יותר בקבל הייצוג.

 

בחירת עורך הדין הנכון = הצלחת ההליך

גירושין הם עניין מורכב וטעון רגשית, שבו בני הזוג נוטים לא פעם לסערת רגשות שתוביל אותם לקבלת החלטות לא רציונליות ובעיקר מטעמים רגשיים עכשוויים. עורך הדין יוכל לשמש כגורם אובייקטיבי שפועל ממקום שכלתני יותר ובוחן את עתידו של הלקוח מתוך ראיית הצרכים והאינטרסים שלו ולא מתוך תחושת נקם או ניסיון "להביס" את הצד השני.

 

קבלת כל האינפורמציה הרלוונטית

עורך דין שמתמחה בדיני משפחה וגירושין יספק כבר משלב ההתייעצות הראשוני מידע משפטי רחב ומהימן שיוכל לסייע לפונים אליו לקבל החלטות מתאימות. עורך הדין יוכל לשפוך אור לגבי הזכויות והחובות של כל צד על פי החוק ולחזות את סיכויי התביעה וכן את הסיכונים וההשלכות המשפטיות בפתיחת הליך הגירושין.

 

איסוף ראיות לניהול התיק

כל תביעת גירושין זקוקה למסמכים ולראיות שיבססו את טענותיו של התובע. עורך הדין ישמש כמנחה ללקוח שלו באיסוף כל הראיות הנדרשות לתמיכה בתביעה ובאופן שישמור עליהן קבילות באותה הערכאה.

 

בניית קו אסטרטגי נבון

עורך דין המייצג את אחד הצדדים בהליך הגירושין יוכל לפנות לערכאה הרלוונטית מתוך שיקולים מוקדמים בנוגע לניהול התביעה ואפשרויותיה ולהנחות בהתאם את לקוחותיו. אם מדובר בגירושין בהסכמה, הוא ינחה את הזוג לגבי הצפוי להם בדיון בבית המשפט ויפעל למען אישור ההסכם שנוצר בדרך מהירה וטובה. חלק גדול מעבודת ניסוח כתבי התביעה, הטענות וההסכמים כולל עריכה באופן שלא ימנע מהלקוח להרחיב או לשנות את דרישותיו בכל סוגיה נדונה.

 

תכונות מקצועיות חשובות

כל עורך דין גירושין שתבחרו מוכרח להיות אדם המספק ייצוג שוטף והולם בכתב ובעל פה, לדעת כיצד לשטוח טיעונים נגדיים וכיצד להתנהל בבית המשפט בצורה מתבקשת, לעמוד על הטיעונים השונים ללא יצירת עוינות מטעמה של הערכאה ולפעול מתוך גמישות, יצירתיות ואיזון כדי למצוא פתרונות טובים, בעיקר לתרחישים בלתי צפויים.

עורך דין טוב יחתור למו"מ ופשרות בנוגע לגיבוש ההסכם וימנע מלקוחותיו להיקלע ל"מלכודת דבש" בה הליך הגירושין חווה ניסיונות סיכול מהצד השני או מבעלי אינטרסים חיצוניים.

אם החלטתם להתגרש מכל סיבה, התחנה הראשונה והעיקרית בתהליך היא פגישת ייעוץ עם עורך דין גירושין בעל שם וניסיון. תאמו פגישה עכשיו בכתובת:  https://www.helenasimhi.co.il/עורך-דין-גירושין

 

ציוד משפטי

אולי תאהבו גם את: