איך לבחור מתקני הרמה ושינוע?

מתקני הרמה ושינוע, בתוכם גם במות הרמה, הם חיוניים לעבודה בגובה בצורה בטוחה, יעילה ונוחה.

מתקנים אלה נחשבים מתקדמים בתחומם, מאפשרים לעובדים בשטח לבצע את עבודתם ביעילות מרבית, תוך העלאה נוחה ובטוחה של עובדים לגבהים שונים לצורך ביצוע מגוון גדול של עבודות – החל בתפעול ושינוע וכלה בחקלאות ובניין.

 

אז איך בוחרים את המתקן המתאים?

בחירה נכונה של מתקני הרמה

בחירה של מתקן הרמה איכותי תלויה במספר גורמים, אשר אינם בהכרח מצביעים על התאמה של המכשיר לצרכי העבודה, אלא על מתקן הרמה איכותי, יעיל ונוח לשימוש.

נתונים אלה כוללים:

  1. יציבות גבוהה
  2. גמישות מספקת של הזרוע
  3. אמצעי הגנה מקסימליים
  4. יצרן איכותי ובעל שם
  5. הקפדה על תחזוקת המתקנים הקיימים על ידי החברה
  6. מתקנים חדשים הכוללים את כל התוספות המתקדמות ביותר

 

לאחר בחינה של נתונים אלה, אפשר לבדוק אם המתקן מתאים ספציפית לסוג העבודה שאתם צריכים לבצע בהתאם לנתונים נוספים:

  1. גובה זרוע ההרמה
  2. משקל העמסה מקסימלי
  3. גודל הבמה
  4. התאמה לסוג השטח
  5. נוחות ההפעלה

 

מומחים שמכירים היטב את התחום

מומחים בעלי ידע וניסיון בתחום במות הרמה יודעים כי עליהם להקפיד להכיר היטב את הסוגים השונים ולהתעדכן בכל חידוש שיוצא אל השוק, כדי לתת לכם את המידע העדכני והמדויק ביותר אודות במות הרמה שונות. כך הם יכולים לסייע לכם לבחור את במת ההרמה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, שכן בחירת במת הרמה יכולה להיות משימה מורכבת במיוחד, למי שאינו מגיע מהתחום.

לכן חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים אלה לפני בחירה סופית של במת הרמה למכירה, או להשכרה, כדי להבטיח שהבמה שאתם בוחרים תשרת אתכם היטב.

 

חברת במות הרמה שאפשר לסמוך עליה

אבל, כאמור, לא די בבחירה ממוקדת של במת הרמה לפי סוג העבודה שלכם, אלא יש לבחון היטב את החברה ממנה אתם שוכרים את הבמה, או קונים אותה.

יש לבדוק את רמת הניסיון והמומחיות של החברה, כמו גם את היצרן ממנו היא רוכשת את הבמות, את רמת התחזוקה להן זוכות הבמות שנמצאות תחת אחריותה.

יש לבדוק כי החברה דואגת לתחזוקה קפדנית ויסודית, ברמה גבוהה, שתבטיח לכם שימוש בטוח ונוח במתקן, כמו גם את הידע המקצועי ורמת הניסיון של המומחים שעובדים בחברה ומייעצים ללקוחות איזו במה לבחור, לפי סוג העבודה, סוג השטח, משקל נשיאה רצוי ועוד.

לסיכום, במות הרמה הן מתקני הרמה חיוניים למגוון גדול של עבודות בגובה. בתור שכאלה, הן צריכות להיות בטוחות לשימוש, מתוחזקות היטב וכן להיבחר בקפדנות, בהתאם לסוג העבודה המבוקש.

לשם כך, חשוב לפנות לחברה אמינה, בעלת שם וניסיון, אשר יכולה לספק לכם מתקני הרמה איכותיים ומתוחזקים היטב, לצורך שמירה על בטיחות העובדים שלכם ולצורך ביצוע יעיל של העבודה.

למידע נוסף לחצו כאן: https://www.lifter.co.il/מתקני-הרמה

 

רכב שרות

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »