מפיק אירועים? כדאי שתכיר – מערכת חדשנית לקנייה סיטונאית של מוצרים ממותגים

הפקת אירועים כוללת דאגה לעשרות ואף מאות פרטים שונים, איזה אוכל יוגש באירוע, היכן הוא יתקיים, האם יש צורך לקבל אישורים מיוחדים מהעירייה או מכוחות הביטחון, מה התקציב של הלקוח, מה הציפיות או התקוות של הלקוח מאותו אירוע ועוד. על אף ריבוי הפרטים שיש לדאוג עליהם, לרוב פרט אחד או שניים גונבים את ההצגה ועושים ללקוח את כל ההבדל. לעיתים מדובר בהופעה, פעילות או אוכל מוצלח במיוחד. בשנים האחרונות שימוש במוצרים ממותגים מסייעים לעוד ועוד אירועים לשדרג את האימפקט שלהם וליצור את אפקט ה"וואו" המבוקש כל כך. כיצד הם עושים זאת? הכתבה הבאה תשפוך מעט אור על הנושא.

 

מדוע חדשנות היא כה חשובה בעולם הפקת האירועים?

כמפיקי אירועים עליכם לארגן סוגים רבים של אירועים כנסים מסיבות ימי כיף ואחרי מספר שנים במקצוע לא תמיד נראה כי יש הרבה מה לחדש. הקהל שבע, משועמם ואף אפאטי וצריך למצוא דרכים חדשות לפרוץ את מעטה האדישות שמכסה רבים מהמשתתפים באירועים אלו. בעיה זאת חמורה במיוחד לנוכח העובדה שכל המטרה לשמה נערכים אירועים שכאלה הוא לעורר עניין לגייס עובדים לפעולה, לקוחות לרכישת שירותים או מוצרים וקולגות ליוזמה של שיתופי פעולה. על מנת שתוכלו לעמוד בתפקיד המוטל עליכם אסור לקפוא על השמרים, יש לפעול כל העת להתחדשות ריענון וחידוש הפורמט על מרכיביו השונים.

 

כיצד רכישה סיטונאית של מוצרים ממותגים יכולה לעורר עניין מחודש?

לאחרונה המילה גאדג'ט עולה בהמון הקשרים שונים ולמעשה ניתן לטעון שמדובר ב"באזוורד" (BuzzWord). בעברית, גאדג'ט נקרא חפיץ והא מוגדר כסוג של מוצר טכנולוגי אשר מתבסס על פטנט ייחודי וחדשני. כיוון שתמיד נחמד לגלות על מוצרים חדשים וחדשניים ומרבית האנשים אוהבים לקבל מתנות, חלוקה של גאדג'טים ממותגים שכאלה במהלך אירועי חברה שונים, כנסים, אירועים עסקיים וחגים היא דרך מצוינת לעורר עניין מחודש אצל לקוחות, קולגות למקצוע ועובדים כאחד.

 

איך ניתן למצוא גאדג'טים מעניינים ואיכותיים

כל העת יוצאים לשוק עוד ועוד מוצרים חדשניים, מרבית האנשים מתקשים לעמוד בקצב. יתר על כן, לעיתים קרובות קשה להפריד את המוץ מן התבן, שכן על כל פריט שיוצר על בסיס טכנולוגיה חדשנית ומעניינת ניתן למצוא עשרה פריטים שמתהדרים בתואר גאדג'ט על אף שאינם מחדשים מאומה ואינם מעוררים כל עניין. לעיתים מדובר במוצרים לא שימושיים ובמקרים אחרות מדובר במוצרים שיוצרו באיכות טובה ועל כן נהרסים תוך פרק זמן קצר.

מסיבה זאת חשוב עשות בדק בית לפני שמחליטים להזמין מוצר כזה או אחר או להזמין מוצרים אך ורק מחברה מנוסה אשר מקפידה על שיווק של מוצרים איכותיים בלבד. כך למשל חברת מה באלי, מתעדכנת כל העת בכל החידושים בתחום ומשווקת רק את המוצרים הטובים, השימושים והאיכותיים ביותר.

אם אתם רוצים להפוך כל אירוע שתארגנו להצלחה מסחררת היכנסו לאתר של מה באלי בכתובת הבאה: https://ma-bali.com/category/מכירה-סיטונאית-גאדגטים ותהנו ממגוון רחב של מוצרים איכותיים אשר ימנפו כל אירוע וישמחו את כלל המשתתפים.

מוצרים ממותגים

אולי תאהבו גם את:

ילדת יומולדת
סטנדאפיסט לבת מצווה

על פי היהדות, גבר שהגיע לגיל שלוש עשרה נכנס בעולן של מצוות וחייב במצוות בדיוק כמו אבין, שלעיתים מבוגר ממנו בעשרות שנים. מסיבת בר המצווה

קרא עוד »