מה ההשפעה של דירוג אשראי

אמנם באמריקה החוק של דירוג אשראי קיים כבר שנים רבות, אבל בישראל התחלנו רק בשנים האחרונות לדרג אשראי. למעשה, כיום דירוג אשראי נחשב כלי יעיל מאוד לניתוח סיכונים בעת מתן וקבלת הלוואה. בואו נבין במה מדובר, כיצד ישפיע עלינו דירוג אשראי נמוך?

כולנו עשויים להזדקק להלוואות, בין אם למטרת שיפוצים או רכישת רכב, רכישת נכס או למטרות אחרות. וכשצריך הלוואות כספים, צריך ליצור קשר עם ספק אשראי שנקרא גם גורם מלווה. ישנם גורמים חוץ בנקאיים מהם ניתן להלוות את הכסף, כמו גם גורמים בנקאיים. למשל, הבנק למשכנתאות. כל עוד אתם צריכים לקבל הלוואה, וזה לא משנה מאיזה גורם, אתם בדרך כלל תעברו ניתוח סיכונים על ידי הגורם המלווה. ניתוח הסיכונים הזה נקרא הפקות דוחות BDI. דוחות אלו יאפשרו לגורם המלווה להבין: עד כמה ריסקי זה להלוות לכם כסף?

כיצד ספק האשראי יידע אם זה בטוח להלוות לכם כסף?

עד כמה זה מסוכן להלוות לכם כסף? האם ייתכן שלא תעמדו בהחזרים החודשיים שייקבעו לכם? אלו שאלות שספק האשראי (הגורם שמספק הלוואה) שואל את עמו לפני שהוא מספק לכם הלוואה. אם כך, כיצד הוא עושה את זה? ספק האשראי יפיק דוחות BDI (דוחות מלשכת האשראי) הנוגעים ליכולות הכלכליות שלכם.

בנק ישראל אוסף את הנתונים האלו אשר נשלחים ללשכות האשראי, משם אל ספק האשראי. כאשר מתקבלים הדוחות של ה-BDI, ספק האשראי יכול לדעת עד כמה זה בטוח להלוות לכם כספים. וכיצד בעצם ישפיע עליכם דוח לא תקין? או דוחות עם BDI נמוך? כאן clean-bdi.co.il תוכלו לקבל מידע נרחב בנושא.

רגע קטן לפני תיקון BDI שלילי – מה לדעת?

רגע קטן לפני שאתם מקבלים שירותי של תיקון BDI, חשוב בכלל להבין כיצד אי-תיקון ישפיע עליכם. במילים אחרות, כיצד דירוג אשראי נמוך ישפיע על התנהלותנו הכלכלית? במילים הכי פשוטות – דירוג אשראי נמוך יכול ממש להקפיא את הפעילות הכלכלית שלכם ולעכב אותה. למשל, במקרים בהם אתם מסורבים לקבל הלוואה בעקבות דירוג אשראי נמוך.

נניח שאתם מעוניינים לקבל הלוואה לפתיחת עסק. ונניח גם, שבעבר אתם עברתם הליך פשיטת רגל. במקרים מסוימים, המידע בבנק ישראל לא יהיה מעודכן ולא יהיה מצוין שם שכבר סיימתם את ההליך של פשיטת הרגל. במקרים אלו, אתם תקבלו דירוג אשראי נמוך בדוחות ה-BDI ואתם תהיו מסורבי הלוואה. אם כך, אנחנו מבינים כיצד דירוג אשראי ישפיע על ההתנהלות הכלכלית וההתפתחות המקצועית.

קבלת הלוואה לאחר תיקון דוחות BDI

אם אתם מעוניינים לתקן או לעדכן את דוחות ה-BDI, אתם מעוניינים לקחת את השליטה לידיכם וזה אפשרי. אתם צריכים לפנות אל עורכי דין המתמחים בתחום של תיקון BDI, מחיקת BDI שלילי וכדומה. מדובר באותו סוג של שירות, רק במילים אחרות.

אולי תאהבו גם את:

עובר על ניירות
2 שיטות להגשת תיקון 190

לאחרונה נשמעים לא מעט קולות של תושבים שמעוניינים להגיש תיקון 190מבלי שיש להם ידע מקדים בנושא. יש מי שבכלל לא יודעים במה מדובר והם מחפשים

קרא עוד »