עושים עסקאות בארה"ב? הכירו את ה- IRS

אחד הדברים שחשוב ביותר להכיר כאשר מתחילים לבצע עסקאות או מתכננים להגר לארה"ב הוא מערכת המס האמריקאית – ה- IRS.

למרבה המזל ישנן רק כמה נקודות חשובות שיש להכיר בנושא, אותן נפרט במאמר הבא.

עבור מהגרים שהגיעו לאמריקה שזה עתה הגיעו, כל מה שהם מתמודדים איתו הוא חדש: המכס, המטבע ועבור רבים השפה ואפילו האקלים.

עם זאת, אחד ממסלולי הלמידה המשמעותיים ביותר (והמבלבלים) עבורם הוא מערכת המס בארה"ב.

 

איך ה- IRS עובד?

מטה ה-IRS, שבסיסו בוושינגטון הבירה, מתכלל את כל מיסי האנשים והחברות האמריקאיים. בשנת הכספים 2019 , הרשות עיבדה יותר מ -250 מיליון החזרי מס הכנסה וצורות אחרות. באותה תקופה מס הכנסה גבה הכנסות של יותר מ- 3.5 טריליון דולר והנפיק יותר מ -452 מיליארד דולר החזרי מס .

לאנשים ולתאגידים יש אפשרות להגיש בקשה להחזר הכנסה באופן מקוון, הודות לטכנולוגיית מחשב, תוכנות וחיבורי אינטרנט מאובטחים. מספר המגישים המשתמשים בשירות המקוון גדל בהתמדה מאז שהרשות החלה בתוכנית, וכעת הרוב המכריע מגיש כך.

 

כולם משלמים

מהגרים רבים שילמו מסים על הכנסתם במשך שנים בארצות מוצאם, אך לא היה להם ניסיון ישיר במיסוי הכנסה. בארה"ב, כולם מגישים את המיסים שלהם ל- IRS, וכל מי שיש לו הכנסה מעל רמות מסוימות יכול גם להגיש החזר מס. חשוב לדעת כי החזרי מס זה דבר נפוץ בארה"ב ויש להכיר את חוקי המס כדי לדעת האם תהיה צפוי לקבל החזר.

 

טופס W-4 קובע כמה אתה חייב

אחד הדברים הראשונים שעובדים חדשים צריכים ללמוד על מיסים בארצות הברית הוא מטרת טופס מס הכנסה W-4. טופס זה עוזר למעסיקים להבין כמה מס לגבות מתלוש המשכורת של העובד עבור כיסוי מס הכנסה פדרלי.

 

ניכויים חוסכים לך כסף

הרבה מהגרים שעוברים לארה"ב לא מכירים את הזכויות שלהם בנוגע למס. גם בתור מהגרים, אנשים יכולים להיות זכאים לניכויי מס בעקבות סיבות רבות. חשוב לחקור את המקרים השונים שיכולים להעניק זכאות לניכוי, ולא להניח כי בגלל שאתה מהגר, אינך זכאי לכך.

 

ביטוח לאומי וביטוח רפואי

מעסיקים בדרך כלל מחזיקים מיסים ממלכתיים ומקומיים, וזה לא כל כך מסובך עבור עצמאים להגיש החזרי מס כפי שהם חושבים. מהגרים חדשים אולי לא מעוניינים בביטוח הלאומי ובביטוח רפואי כעת, אך תוכניות אלה יכולות להיות בעלות ערך עבורם כשיצאו לפנסיה. תשלומים שנתיים אלו יכולים גם לסייע בתהליך ההתאזרחות, כי היסטוריה של תשלום מיסים מוכיחה שהם תרמו לחברה האמריקאית.

 

לסיכום

אם אתם מתחילים לבצע עסקאות בארצות הברית או מתכוונים לבצע הגירה לשם, מומלץ מאוד להכיר את תקנות המס הקשורות למהגרים. ישנם אתרים רבים שמספקים מידע אמין ואיכותי בנושא.

לפרטים נוספים – https://masamerica.co.il/רשות-המיסים-האמריקאית-ה-irs

 

שטרות של דולרים

אולי תאהבו גם את:

עובר על ניירות
2 שיטות להגשת תיקון 190

לאחרונה נשמעים לא מעט קולות של תושבים שמעוניינים להגיש תיקון 190מבלי שיש להם ידע מקדים בנושא. יש מי שבכלל לא יודעים במה מדובר והם מחפשים

קרא עוד »