סוגי עבודות ניסור בטון

מי לא אוהב שינויים? אפשר להודות שכולנו, במיוחד אם מדובר בשיפוץ או ריענון מראה הבית. בין אם הילד חזר הביתה ועליית הגג צריכה להפוך ליחידת דיור ובין אם הגיע הזמן לשינוי בבית, נתוני התאחדות קבלני השיפוצים מראה כי השנה (2020) חלה עלייה ב20% בשיפוצים לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.
היום, רוב עבודות השיפוצים כוללות עבודה בבטון. הקירות חזקים ועבים יותר, וסביר שאף נתמכים במוטות ברזל ועמודי תמיכה. לבסוף, כמעט כל פעם שנצטרך לקדוח או לפתוח פתח נדרש להזמין שירותי ניסור בטון.
אז כדי לעשות קצת סדר, כמה מילים על סוגי עבודות ניסור:

מתי צריך לנסר בטון?

בעיקרון, ישנן דוגמאות רבות למקרים בהם עולה הצורך בניסור בטון: החל מקידוח להתקנת מזגן בקיר בטון, כלה בניסור קיר חיצוני להתקנת חלון או דלת, ניסור גג או רצפת בטון, פתיחת מעבר בין קומות ואף הריסת קירות.
במקרה זה, יש להבדיל בין קידוח לחיתוך בטון. הדברים חופפים ואף רוב בעלי המקצוע יבצעו את שניהם, אך בעוד קידוח בטון נועד לצרכים נקודתיים והפעולה נעשית באמצעות מקדח נקודתי, חיתוך בטון נעשה באמצעות מסורים חשמליים גדולים ומיועדים לחיתוך פתחים ואף הריסת קירות.

 

לאור טבעי – פתחים להתקנת חלון או דלת:

לחלון מעל הכיור או לדלת חדשה בבית- בעזרת חיתוך בטון, ניתן לפתוח פתחים בקירות בטון חיצוניים או פנימיים בצורה יסודית ובטוחה. הפתחים לרוב ייעשו על – ידי מסור דיסק ייעודי, כך שהפתח יהיה מדויק ונקי.

 

התקנת מיזוג אוויר, תאורה צמודת תקרה או תשתיות מים וחשמל:

בעזרת טכניקה של קידוח הבטון ובשימוש לרוב במסור ידני קטן יותר אך עוצמתי וייחודי לקירות מורכבים כמו ממ"ד או קירות בטון עבים, ניתן ליצור פתח קטן המותאם לצורך- החדרת צינורות או התקנת גוף מיזוג או תאורה בצורה אלגנטית ונקייה.

 

התותחים הכבדים: ניסור כבישים, שבילים או רצפות:

בקצרה, קיימים כמה סוגי מסורים לצורך עבודות ניסור בטון. כשמדובר בניסור כבישים, שבילים או רצפות, בדרך כלל הכלי הנבחר יהיה מסור נוסע. המסור נראה כמו עגלה נוסעת, מלבד העובדה שבתחתיתו נמצא מסור שמסוגל לחתוך בטון עבה בקלות מפתיעה.

 

התעשייתיים, אבל לא רק- גשרים, מבנים, כספות, יסודות בניין ועד עבודות מתחת למים:

בעזרת המסורים השונים וכבל יהלום אחד, ניתן לבצע עבודת ניסור כמעט בכל דבר שעולה על רוחכם. ניסור גשרים גדולים, מבנים, כספות, יסודות בניין ואף עבודות ניסור בטון מתחת למים.

 

לסיום,

שיטת ניסור הבטון היא אחת השיטות המהירות, היעילות, הנקיות והשקטות (יחסית) ביותר לביצוע מגוון רחב של עבודות. בעזרת הכלים החדשניים וציוד הקצה, ניתן לבצע ניסור בטון כמעט לכל צורך שתעלו בדעתכם. כדי לוודא שתקבלו את המענה היסודי, המקצועי והנכון ביותר, המשיכו לקרוא באתר: https://www.a-designer.co.il

 

מסור חשמלי

אולי תאהבו גם את:

איטום מבנים
האם איטום גג זה חובה

לאחרונה אנו מקבלים פניות מצד שכנים, חברים ומכרים ששמעו שביצענו הליך של איטום גג לקראת החורף הקרב. כולם שואלים אותנו שאלות רבות בנושא ולא תמיד

קרא עוד »