איזה רכבים עושים הובלות?

מי מאיתנו שעבר דירה לפחות פעם בחייו (וכנראה שמרבית האנשים אכן עשו זאת, שכן נדיר למצוא אנשים שמתגוררים באותו המקום למשך כל חייהם), מכיר מקרוב את הצורך שבהזמנת הובלה, כדי שיוכל לשנע את כל תכולת ביתו אל היעד החדש.

עם זאת, לא תמיד נדרשת משאית ענקית או מכולה על מנת להעביר את כל החפצים – יהיו מקרים בהם אפשר להסתפק בהרבה פחות.

 

אז באילו רכבים מבצעים הובלות?

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג ההובלה שלה אתם זקוקים. גם בהובלה קלאסית של דירה סוג הרכב לא חייב להיות אחיד, שכן יש הבדל בין הובלה של דירה בת שני חדרים – להובלה של דירה בת חמישה חדרים.

לרוב ההובלה תתבצע במשאית או מכולה, שכאמור גודלה תלוי בצורך וברצון שלכם. עם זאת, ישנן הובלות שנחשבות מיוחדות יותר. הובלות אלו הן למשל הובלה של פריטים בודדים (או אפילו פריט בודד אחד), שאינו מצריך משאית שלמה ולעיתים מתבצע באמצעות גרר שמחובר אל רכב רגיל.

אחת האופציות שמספר חברות הובלה מציעות היא להשכיר משאית. בצורה זו תוכלו לשלוט מא' ועד ת' על ההובלה שלכם, על לוח הזמנים ועל האריזה – את המשאית ניתן להשכיר גם ליום שלם, וכך יתאפשר לכם לבצע את ההובלה בקצב שלכם. יש לציין שמספר חברות מציעות שירות זה עם נהג מטעמן, אך במידה ולא – תוכלו להשתמש בשירות זה רק אם ברשותכם רישיון נהיגה מתאים למשאית.

 

מה צריך לדעת לפני שמבצעים הובלה?

אריזה נכונה ובטוחה

על מנת לוודא שכל חפציכם אכן יגיעו ליעדם בשלום ובבטחה, ללא כל נזק שעלול להיגרם בדרך, מומלץ להשקיע מחשבה רבה במלאכת האריזה. את החפצים השבירים מומלץ לארוז בקרטונים נפרדים, שאותם יש לסמן כשבירים במיקום בולט על גבי הארגז. מומלץ אף לעטוף אותם בנייר עטיפה מיוחד שימנע מהם להישבר בדרך.

 

מחיר ההובלה

את מחיר ההובלה הכולל מומלץ לסכם מבעוד מועד עם חברת ההובלה. המחיר משתנה בהתאם לסוג ההובלה שאותה אתם צריכים, גודל הרכב ומספר המובילים שיידרשו למשימה, המרחק מנקודת המוצא לנקודת היעד ועוד.

 

חברה אמינה ומקצועית

לפני שאתם מזמינים חברת הובלה, מומלץ לבצע סקר שוק קטן, ובו לברר פרטים על כל חברות ההובלה שמתאימות לצרכים שלכם (מציעות את השירות שאתם מעוניינים בו, פועלות באזור המגורים שלכם ועוד).

לאחר בירור פרטים על מספר חברות הובלה מתאימות, מומלץ לבדוק אודותיהן גם באינטרנט – לחפש המלצות וחוות דעת מלקוחות שכבר השתמשו בשירותיהן בעבר. תוכלו לעשות זאת בפורומים הייעודיים ברשתות החברתיות, או אפילו להתייעץ עם בני משפחה ומכרים שאתם יודעים שעברו דירה לאחרונה.

חשוב לבחור בחברה שאיתה תוכלו להיות רגועים שההובלה נעשית בצורה המקצועית ביותר, וללא חשש מיותר מכך שהחפצים שלכם ייגנבו או יישברו.

 

רכב כבד

אולי תאהבו גם את:

אישה וכסף
רכישת כספת

אנשים רבים בוחרים לרכוש כספת, לרכישת כספת יכולות להיות יתרונות רבים, ניתן לשמור בהם פריטים יקרי ערך ובכך לשמור עליהם ממקרים של פריצה לבית, ניתן

קרא עוד »
בחירה נכונה
איך לבחור חברת הובלות?

בחירה של חברת הובלות יכולה להיות עניין לא פשוט, אולם באמצעות כמה פעולות קטנות תוכלו להבטיח כי חברת ההובלות אותה אתם בוחרים תהיה הטובה ביותר.

קרא עוד »