כיצד לבחור תסרוקת כלה?

איזה כיף, הוא הציע לך ואמרת לו כן! רגע לפני שאתם רצים לשבור את הכוס ולקחת משכנתא, אנחנו רוצים לדבר על תסרוקות כלה שמהפנטות את כל האורחים והאורחות. בואו נדבר על בחירת תסרוקת כלה, כיצד תעשי זאת? המדריך המלא לבחירת תסרוקות לכלות:

כולם כבר אמרו לכם מזל טוב? אתם הזוג המאושר, וכעת יש בפניכם לא מעט משימות וסידורים, כולל בחירת תסרוקות לכלות. יום החתונה הוא בהחלט מרגש, אבל צריך גם לדעת לתכנן אותו נכון. ראשית, אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים בין אולמות אירועים באזורך. לאחר שאתם מוצאים אולם ואפילו גם בוחרים את המנות, אפשר להתחיל לבחור חליפה ושמלה לחתונה! מישהו ביקש שמלת כלה מהממת יחד עם תסרוקת כלות? בואו נבין מדוע שני אלו הולכים יחדיו:

 

טיפים לבחירת תסרוקות לכלות ב-2020

בואי נתחיל מהחלומות שלך, כיצד דמיינת את עצמך מתחתנת? האם עם שיער מאוד נפוח ובעל נוכחות? אולי בא לך להיות כלה יפהפייה עם שיער חלק? בין אם ככה או ככה, אנחנו ממליצים לבחור את התסרוקת שלך בצמוד לבחירת השמלה. ישנן תסרוקות מסוגים באמת מאוד מגוונים, כך שתרגישי חופשי לבחור תסרוקת כלה שהכי תחמיא לך בעולם.

באופן הזה, את תוכלי להתאים בין התסרוקת לשמלה בצורה הכי טובה. בעוד שחלק מהכלות מפרידות בין הימים של בחירת שמלה ובחירת תסרוקת, אנחנו אישית ממליצים להצמיד את ימים אלו עד כמה שאפשר. אם זה לא ניתן, כמובן שיהיה מומלץ להצטלם עם שמלת הכלה (כאילו שלא עשית את זה כבר…), ולהגיע עם התמונות האלו למעצבת השיער שלך.

 

היום הכי מרגש בחייך מחייב תסרוקת יפהפייה!

חשוב לזכור כי החתונה שלך היא לא עוד אירוע, גם אם את לא מהמתהדרות במיוחד. לא אוהבת להתהדר ואוהבת לשמור על פשטות? אין בעיה, תוכלי לבחור תסרוקות לכלות שהן יחסית צנועות, אך עדיין מאוד מרשימות.

חשוב לזכור, אולי היום, כשאת בת 26, לא בא לך להתהדר לכבוד החתונה, אך כשתהיי מבוגרת, את תרצי להתבונן בתמונות מרשימות ויפהפיות שלך! זכרי מה שאמרנו לך. זאת ועוד, אנחנו ממליצים עם על ייעוץ לתסרוקת כלה אצל מעצב שיער מומחה.

 

כדאי להתייעץ עם מעצב שיער לגבי תסרוקות לכלות

את יכולה להתייעץ עם מעצב השיער ולנסות, במשך התקופה שלפני החתונה, להתאים סגנונות שונים של תסרוקות כלה. למה אנחנו מתכוונים? מאוד פשוט: כחודש לפני החתונה, את יכולה להגיע פעם בשבוע למעצב השיער, ככה שכל ביקור שלך ילווה בהתנסות חדשה של תסרוקת מרעננת.

היה והחלטת על תסרוקת מסוימת, המשיכי לנסות עוד תסרוקות! מה איכפת לך, יש לך עוד חודש עד החתונה. התנסי בכל שבוע בתסרוקת אחרת, עד שתגיעי לתסרוקת הכלה המושלמת עבורך.

והכי חשוב, מזל טוב! בחרי לך תסרוקת בנחת.

כלה עם בייביליס

אולי תאהבו גם את:

ילדת יומולדת
סטנדאפיסט לבת מצווה

על פי היהדות, גבר שהגיע לגיל שלוש עשרה נכנס בעולן של מצוות וחייב במצוות בדיוק כמו אבין, שלעיתים מבוגר ממנו בעשרות שנים. מסיבת בר המצווה

קרא עוד »