רכישת כספת

אנשים רבים בוחרים לרכוש כספת, לרכישת כספת יכולות להיות יתרונות רבים, ניתן לשמור בהם פריטים יקרי ערך ובכך לשמור עליהם ממקרים של פריצה לבית, ניתן לרכוש כספות ביתיות וגם לרכוש כספות במקומות שמתמחים בנושא, אם אתם חושבים על רכישת כספת יש מספר גורמים שתצטרכו לקחת בחשבון.

רכישת כספת ביתית

בשנים האחרונות חברות הביטוח החלו להקשיח את התנאים בהן הן מספקות ביטוח לבתים, במיוחד באזורים מוכי גניבות ופריצות לבתים. אחד מהתנאים למתן ביטוח, בעיקר בבתים בעלי תכולה יקרה היא החזקה של כספת איכותית בבית

חברות הביטוח לא מסתפקות בכל כספת פשוטה ועם השנים דורשות כספות איכותיות ומתקדמות יותר ויותר, כמובן שבסופו של יום ניתן לפרוץ כל כספת, אולם ככל שהכספת מתקדמת יותר העבודה הופכת למסובכת יותר.

כספת איכותית

ישנם מספר סוגים של כספות ביתיות:

כספות ברמה הפשוטה ביותר – אלו כספות קטנות שעולות בין 200 ל-500 ש"ח, לפורצים לא מאוד קשה לפרוץ אותן והן בעיקר מיועדות לחפצים לא יקרים במיוחד, אקדחים וחפצים קטנים אחרים.

כספות ברמה בינונית – אלו כספות שמתחברות לקיר, כספות אלה נחשבות לטובות יותר אולם גם אותן הפורצים יכולים לפרוץ תוך פחות משעה, הכספות האלה לרוב מותקנות בתוך קיר או בצמוד אליו מה שמקשה על הפורצים לקחת את הכספת עצמה ולפרוץ אותה במועד מאוחר יותר. העלות של כספת מהסוג הזה נעה סביב 1,500 ש"ח וההתקנה שלהן גם יקרה באופן יחסי ונעה סביב 750 ש"ח. העומק של הכספות הללו מוגבל על ידי העומק של הקיר שבו הכספת תותקן לכן ייתכן שלא תוכלו לשים בה מוצרים רבים.

כספות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הביתי – מדובר בכספות שמיועדות לשמירת חפצים יקרים במיוחד, חברות הביטוח דורשים אותן בתנאים יוצאי דופן, לפורצים אין אפשרות לפרוץ אותם ללא שימוש בכלים מתקדמים כמו להביור או מסור דיסק חשמלי. המחיר של הכספות האלה יקר במיוחד ועלול להגיע עד ל-20 אלף שקלץ כאשר רוכשים כספת מסוג זה חשוב לוודא שההתקנה של הכספת מבוצעת על הצד הטוב ביותר כדי שהפורצים לא יוכלו לקחת את הכספת איתם. עלות ההתקנה של הכספות הללו נעה בין 2,000 ל-5,000 ש"ח.

בנוסף, לאחר רכישת הכספת ניתן לבצע הובלה בעזרת אירית הובלות: https://iritmoving.biz/

כספת בחדר כספות

האפשרות הבטוחה ביותר לשמור על החפצים יקרי הערך שלכם היא שימוש בכספת שנמצאת בחדר כספות של חברה גדולה, מדובר במתחמים של מספר כספות בהם תוכלו לשמור כל חפץ שתרצו. החדרים הללו מאובטחים 24/7 על ידי החברות שמציעות את השירות והפריצה אליהם נחשבת קשה במיוחד.

החיסרון המרכזי בשימוש בכספת מסוג זה היא העלות, כספת בגודל קטן תעלה 5,800 ש"ח על פני שלוש שנים, בינונית 11,500 ש"ח וגדולה 23,000 ש"ח. מדובר בהוצאה די גדולה, במיוחד אם אתם מעוניינים לאחסן כמות גדולה יחסית של חפצים.

תכנון תאורה בסלון, מטבח וחדר שינה.

אולי תאהבו גם את:

רכב כבד
איזה רכבים עושים הובלות?

מי מאיתנו שעבר דירה לפחות פעם בחייו (וכנראה שמרבית האנשים אכן עשו זאת, שכן נדיר למצוא אנשים שמתגוררים באותו המקום למשך כל חייהם), מכיר מקרוב

קרא עוד »
בחירה נכונה
איך לבחור חברת הובלות?

בחירה של חברת הובלות יכולה להיות עניין לא פשוט, אולם באמצעות כמה פעולות קטנות תוכלו להבטיח כי חברת ההובלות אותה אתם בוחרים תהיה הטובה ביותר.

קרא עוד »