קניית גריל גז כמתנה

כולנו מכירים מישהו שמשוגע על על האש ועל בישול בשר בקרב המשפחה שלנו או מעגל החברים הקרוב שלנו.

ואכן, הרבה מאוד פעמים זה לא פשוט בגלל להחליט מה המתנה המתאימה לאותו חבר שמשוגע על צליית בשר ובישולים מפני שיש כל כך הרבהה אפשרויות מצד אחד, ומצד שני יש כל כך הרבה אירועים – ראש השנה, פסח, יום ההולדת, יום החתונה –  שקשה להחליט מה מתאים למתי.

אבל אם יש משהו שכולם מעדיפים – זו מתנה שניכר שהושקעה בה מחשבה ושאכן תשמש אתכם מאשר איזה שהוא גיפט קארד עם ערך צבור.

על כן, המתנה המרכזית אשר כל אדם שמגדיר את עצמו כחובב בשר חייב להחזיק אצלו בחצר הוא גריל גז.

 

מה זה גריל גז?

קולקצית גריל גז היא למעשה שילוב של מנגל וכיריים – מורכב מכירת גז אשר ניתן לשלוט בטמפרטורה שלה ויש לה מספר מרכזי חום וכן רשת המונחת מעל הכירה ומאפשרת לכם להכין ארוחות שונות ומגוונות ללא כל הבלאגן של מנגל רגיל. ללא ספק ארוחות המוכנות בידי גריל גז הינן מדויקות יותר וללא ספק -טעימות יותר!

היתרונות של גריל גז –

  • היתרון הראשון והמרכזי ביותר הוא שאתם לא צריכים לחכות עד שהפחמים ידלקו ויהיו בעלי חום מספיק לבישול! אתם יכולים פשוט לחזור הביתה אחרי יום ארוך בעבודה, להדליק את כירת הגז ולהנות מארוחה טעימה תוך דקות.
  • גז בישול זול הרבה יותר מפחמים. בעוד המחיר של גז הבישול בארץ יורד משמעותית בשנים האחרונות המחיר של הפחמים הולך ומטפס בחדות – ובעוד שקית אחת של פחמים יכולה להימכר גם בעשרים שקלים המחיר של הגז הנדרש לשימוש דומה זול הרבה הרבה יותר.
  • הרבה יותר קל לנקות לאחר שימוש בגריל גז. (למה גריל גז נייד זה מה שאתה צריך) ברגע שאתם לא משתמשים בפחמים ובגחלים אתם למעשה לא מייצרים אפר אשר יוצר אבק ועשן.
  • בריא יותר לכם וירוק יותר לכדור הארץ – אי אפשר להתחמק מזה, לעמוד שעות מול מנגל של גחלים לא טוב לבריאות שלכם ולא טוב לכדור הארץ. העשן הנפלט משריפה של גחלים ואחת כמה וכמה על שריפה של מדליקי פחמים משחררים רעלנים אשר האנשים שעומדים על יד המנגל נושפים אל ריאותיהם במידה כזו או אחרת וכן העשן נפלט אל האטמוספירה מה שפוגע גם בכוכב שלנו.
  • גריל גז מגיע עם מכסה ויש לו חום אחיד – אתם שולטים בחום שבו תבשלו – אתם לא תלויים בחסדיהם של הפחמים להיות פחמים טובים או משהו כזה – אתם פשוט מבשלים והחום נשאר קבוע. בנוסף, ישנו מכסה ששומר על החום ומונע התייבשות של הבשר.

על כן, גריל גז עדיף ללא ספק מאשר מנגל רגיל והוא המתנה המושלמת לחובבי הבשר!

אולי תאהבו גם את:

איך למנוע נזקי מים בבית?

נזקי מים יכולים להיות יקרים ובעייתיים במיוחד עבור בעלי בתים ונכסים. החל מנזק מבני ועד צמיחת עובש, נזקי מים טומנים בחובם נזקים פוטנציאליים רבים הן

קרא עוד »