האם צריך עורך דין מייצג בתביעת רשלנות רפואית

תביעת רשלנות רפואית, מוגשת במקרים שבהם הנתבע, או מי מבני המשפחה שלו המצוי תחת חסותו, ניזוק באופן משמעותי כתוצאה מטיפול שגוי, שחרג באופן משמעותי מאמות המידה המקובלות באשר לזהירות הנדרשת בעת ביצוע פעולה רפואית כל שהיא. פעולה רפואית כהגדרתה, עשויה להיות פעולה כירורגית, קרי ניתוח כל שהוא, או פעולה אחרת כגון מתן תרופה שאיננה מתאימה ורישום ומתן שלה למטופל, בוצעו ללא שיקול דעת הולם ותוך חריגה מכללי הזהירות הנהוגים במדרים דומים או זהים. עם זאת, חשוב להדגיש כי גם הימנעות מפעולה, כאשר במצב נתון נהוג בדרך כלל לבצע פעולה רפואית אחת או סדרת פעולות, נחשבת לרשלנות רפואית, זאת, כמובן, אם המטופל מצליח להוכיח כי פעולה רפואית או אחרת שלא ננקטה, גרמה להחמרה משמעותית או לנזקים. מתי כדאי וצריך להגיש תביעת רשלנות רפואית? האם נדרשת עזרתו של עורך דין שייצג את התובע בתביעה מהסוג הזה? היכן ניתן לקבל תמיכה משפטית וסיוע בהגשת תביעת רשלנות רפואית?

תוצאות הבדיקה

מתי כדאי להגיש תביעת רשלנות רפואית

הגשת תביעה רפואית בעזרת פייל ושות' – משרד עו"ד עשויה להיות צעד חכם, אם במצב שנוצר בעקבות טיפול רפואי, יש יסוד סביר להניח כי פעולה שגויה (או העדר פעולה כאמור לעיל) של רופא מטפל, גרמה באופן ישיר או בעקיפין, נזק משמעותי למטופל. אחד התחומים היותר נפוצים שבו מוגשות לא מעט תביעות, או התחום של רשלנות רפואית בלידה. ואולם עילה לתביעה יכולה להתקיים במגוון רחב של תחומים, החל בניתוחים קוסמטיים וכלה בהתערבות כירורגית שלא רק שלא הועילה, אלא אפיל גרמה לנזקים נוספים למטופל.

האם ייצוג של עורך דין נדרש בתביעות רשלנות רפואית

הקביעה החד משמעית והבלתי מתפשרת במאמר זה, היא שעורך הדין שנשכר לסייע בהגשת התביעה, בעיקר אם הוא מתמחה בנושא ומכיר אותו על בוריו, הוא נכס שערכו לא יסולא בפז, להצלחת התביעה וקבלת הפיצויים הנדרשים. הטעם הראשון לקביעה הזאת הוא, שעורך דין המכיר את התחום יודע גם כיצד ניתן להניח יד על המסמכים הנדרשים להוכחת טענת הרשלנות הרפואית.  הטעם השני הוא, שמול התובע ועורך הדין שלו ניצבת בדרך כלל סוללת עורכי דין של הרופא או המוסד הרפואי שבו התבצעה הרשלנות לכאורה, מה שיעמיד תובע שאיננו מסתייע בעורך דין, מראש במצב של נחיתות.

אם יש לך עניין בהגשת תביעת רשלנות רפואית כנגד רופא אחד או יותר, מוסד רפואי או כנגד כולם, בעקבות טיפול רפואי שגרם לך או למי מבני המשפחה המצויים תחת חסותך נזקים משמעותיים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של פייל ושות' משרד עורכי דין, יסייעו לך וילוו אותך לאורך כל הדרך. זאת, מרגע יצירת הקשר ועד להגשת התביעה והטיפול בה מול הגופים הרלבנטיים וקבלת הפיצויים.

עוד בנושא ייעוץ עם עורך דין כשנתפסים עם מריחואנה לפרטים לחץ כאן

אולי תאהבו גם את: