ההתמודדות עם תאונת דרכים עוברת גם דרך משרדו של עו"ד מוביל

כולנו רגילים להיכנס בכל בוקר למכונית הפרטית שלנו ולנסוע לכיוון המשרד או החברה שבה אנחנו עובדים. ברוב הימים הכול עובר חלק, וזאת למרות שיש אנשים שמוצאים את עצמם עומדים בפקקים ארוכים במיוחד. מה שכן, כל מי שהוציא רישיון, בין אם זה היה לא מזמן ובין אם זה היה לפני עשרות שנים, יודע לומר שנהיגה זה גם עניין מסוכן ביותר. עמוק בפנים כולנו יודעים שתאונות דרכים הן חלק מהחיים, אך עד שזה לא קורה לנו באופן אישי אנחנו מתקשים להפנים את העניין. יצאתם היום בבוקר, נסעתם למשרד וגרמתם לתאונת דרכים חמורה בדרך? אם כך, לפני הכול כדאי שתנשמו עמוק ותנסו להירגע. אחרי שתקבלו את הטיפול הרפואי שלו אתם זקוקים כדאי יהיה להתחיל לחפש במהירות עורך דין לענייני תאונות דרכים שיוכל ללוות אתכם, כי כנאה שאתם נכנסים היום להליך לא פשוט בכלל.

מה עושים, צעד אחד צעד?

השלב הראשון הוא, כאמור, לבחור את עורך הדין שבידיו תפקידו את הטיפול בעניין שלכם והאמת היא, שכדאי לבדוק היטב אל מי אתם מתקשרים. זה שיש אינספור עורכי דין ושחלקם באמת עוסקים בתאונות דרכים זה טוב ויפה, אך לא כולם מספיק טובים עבורכם. לא לכולם יש את הניסיון הדרוש ולא כולם מספיק מקצועיים כך שטוב תעשו אם תבדקו כמה שיותר פרטים ומידע אודות משרד עוה"ד שאליו אתם חושבים לפנות. השלב הבא יהיה לקבוע פגישה וחשוב ביותר להגיע לפגישה הזאת עם כל החומר שיש לכם על התאונה. איך היא קרתה, איזה בדיקות עשו לכם אחריה, האם יש עדים שראו את התאונה ויוכלו להעיד לטובתכם, האם קיבלתם טיפול רפואי והאם הרכב היה במצב תקין או לא. כל הפרטים הללו, ועוד רבים אחרים, יעזרו לעורך הדין שלכם לבנות את תיק ההגנה. בנוסף לכך, חשוב שתגיעו גם מוכנים מבחינה מנטאלית כי התהליך שאתם מתחילים היום במשרדו של עוה"ד לא יהיה פשוט. מידע נוסף ניתן לקבל באתר של עורך דין מיסקביץ': https://www.yml-law.co.il

 

תאונות דרכים

תפקידו של עוה"ד

מעבר לכך שעוה"ד שלכם צריך להקשיב לכם ולבדוק את כל המסמכים שתציגו בפניו, הוא צריך גם לבדוק כמובן את תיק ההגנה. יש מקרים שבהם הוא ממש יוכל לגרום ללקוח שלו לצאת מהעניין בלי כל עונש, אך ברוב המקרים, אם הלקוח אשם, עוה"ד יוכל לפעול לצמצום העונש בלבד. חלק מהתפקידים של עוה"ד זה לתדרך אתכם לכל אורך התהליך, בין אם זה לפני שאתם מגיעים לחקירות שונות במשטרה ובין אם זה לפני עדות שאתם צריכים לתת בבית המשפט. לכן חשוב שתהיה לכם הרגשה שאתם יכולים לסמוך על עוה"ד שלכם ושהוא אכן אדם מקצוען ואמין. אתם תראו שבסופו של דבר תצליחו לצאת מהמצב שאליו נקלעתם בזכות עוה"ד שתבחרו בו להגן עליכם.

אולי תאהבו גם את: